فتحی: شفر به باشگاه استقلال نیاید، برود پرسپولیس؟/ ده بار گفته ام بحث حضور جباری شایعه است



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,   فتحی
امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال اعلام کرد:وزارت ورزش و جوانان ارزثانویه را همچون پرسپولیس به این باشگاه هم اختصاص داده است. 

به گزارش ایلنا، امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال درخصوص اخرین شرایط این باشگاه و همچنین دیدار مقابل سایپا توضیحاتی را ارائه داد. گفت و گوی او با ایلنا را در ادامه بخوانید:

 

شرایط استقلال را پیش از دیدار مقابل سایپا چطور ارزیابی می‌کنید؟

شرایط خدا را شکر خوب است. بازیکنان در حال تمرین کردن هستند تا خود را برای یک دیدار سخت مقابل سایپا آماده کنند. پیش‌بینی من این است که تیم روز به روز بهتر خواهد شد و قطعا تا نیم‌فصل اول به شرایط ایده‌آل و هماهنگی خواهیم رسید.

 

 شب ها تا دیر وقت در باشگاه حضور دارید؟

 

باشگاه نباشم کجا باید باشم. این روزها سرمان خیلی شلوغ است و در حال برنامه‌ریزی برای تیم هستیم. در حال رایزنی با طلبکاران هستیم تا آنهایی را هم که شکایت نکرده‌اند ولی از ما طلب دارند را هم پولشان را پرداخت کنیم.

 

شما به یک مدیر صریح‌اللهجه معروف هستید. اگر امکان دارد به این سوال که آیا مجتبی جباری به کادر فنی تیم اضافه خواهد شد یا خیر رک جواب بدهید؟

اصلا بحث آقای جباری در استقلال مطرح نبوده از روز اول هم چنین مبحثی نبوده. آقای جباری پیشکسوت، بازیکن سابق و بزرگ باشگاه استقلال است ولی درخصوص اضافه شدن ایشان به کادر فنی من چیزی نشنیده‌ام. اگر قرار است از قول من بنویسید بیش از 10 بار در این خصوص توضیح داده‌ام. این موضوع شایعه است.

 

اما خود جباری مصاحبه کرده که شفر با من یک ماه پیش در این خصوص صحبت کرده است؟

صحت و سقم این موضوع را نمی‌دانم. اگر قرار است مربی داخلی یا خارجی شفر برای کادر فنی‌اش بخواهد باید نام او را به ما اعلام کند تا در کمیته فنی آن را ارزیابی کنیم. تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم  شفر هنوز درخواستی به ما ارایه نکرده است.

 

اما ظاهرا شفر در این خصوص در باشگاه با شما جلسه‌ای هم داشته است؟

من یک سوال از شما دارم. اگر آقای شفر به باشگاه استقلال نیاید پس به باشگاه پرسپولیس برود یا برود خونه همسایه بغلی. آقای عبداللهی، خطیر، حاجیلو هم در باشگاه حضور داشتند. باشگاه استقلال جای آنهاست. هر روز می‌آیند و می‌روند و این موضوع چیز جدیدی نیست.

 

ظاهرا به دادگاه CAS نامه زده‌اید؟

ما لایحه دفاعیه خود را تکمیل کرده‌‌ایم و پیش از این نامه خود را ارسال کرده بودیم و فقط برخی مدارک را که ناقص بود، کامل کردیم. امیدوارم رای دادگاه به نفع ما صادر شود و هواداران به حقشان برسند.

 

گفته می‌شود جواب این نامه دادگاه یک سال طول خواهد کشید.

موضوع یک سال نیست. پروسه صدور رای و آیین دادرسی cas یک مسیر طولانی است. زمانش اصلا برایمان مهم نیست. مهم این است که به نفع ما رای صادر شود که امیدوارم با پیگیری واحد حقوقی‌مان این اتفاق به نفع ما رقم بخورد.

 

دوست ندارید با هادی طباطبایی آشتی کنید؟

آقای طباطبایی بازیکن قدیمی باشگاه و قابل احترام است. ایشان صحبت‌های خودشان را مطرح کرده‌اند و بنده هم جوابشان را هم دادم. در خدمت ایشان هستیم. اینجا باشگاه استقلال است. خانه و ماوای همه پیشکسوتان استقلال است. درب باشگاه به روی عزیزان باز است. دوست داریم هر مورد مبهمی در استقلال هست، در خانه این باشگاه زده شود.

 

درخصوص آکادمی صحبت کنید. پیش از حضور شما اتفاقاتی در این مجموعه افتاده بود؟

اتفاقاتی که افتاده مربوط به قبل از حضور من بوده اما با حضور آقای مومنی شرایط خیلی بهتر شده است. ثمره آن را هم دیدید. برد 4‌گله در دربی نوجوانان بود که مطمئن باشید این روند تداوم خواهد داشت. امیدوارم شرایط روزی مهیا شود که وقتی هواداران در ورزشگاه حضور پیدا می‌کنند دو سوم تیم از محصولات تیم‌های پایه‌ای و آکادمی باشد.

 

مثل پرسپولیس ارز ثانویه می‌گیرید؟

وزارت ورزش این موضوع را به هر دو باشگاه تخصیص داده است. این موضوع می‌تواند بسیاری از مشکلات ما را حل کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------