چرافدراسیون فوتبال از ابولا و مارکا به خاطر کارلوس کی‌روش شکایت نمی‌کند؟



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,فدراسیون فوتبال
سرمربی تیم ملی هر بار از ایران خارج می‌شود، بحث حضورش در تیم‌های ملی دیگر داغ می‌شود، درحالی که او در مصاحبه های اخیرش در ایران خیلی شفاف گفت 6 ماه می‌ماند تا با ما قهرمان جام ملت‌های آسیا شود. 

به گزارش خبرآنلاین ؛ در همه ماه های گذشته یک بحث مدام تکرار شده که کی روش هنوز قراردادش با تیم ملی ایران را تمدید نکرده است. این حرف را اما آخرین بار مهدی تاج خیلی جدی تکذیب کرد و البته کارلوس کی روش هم به تهران آمد و دو مرحله اردو و دو بازی دوستانه برای ایران برگزار کرده است تا مشخص شود اقلا خودش هم قصد رفتن ندارد. اگرچه او به بی بی سی گفته که هنوز قراردادی را با ایران نبسته است اما همین مربی در ایران و در جمع خبرنگاران گفت قرارداد 4 ساله را رد کرده تا در ایران بماند و ایران را بعد از 40 سال قهرمان جام ملتهای آسیا کند.

 

در این شرایط در روزهای گذشته دو خبر از ابولای پرتغال در رسانه های مختلف چرخیده. یکبار اینکه او به مکزیک می رود و دیگری حضورش در تیم ملی مراکش. 

 

همین خبرها در ای اس پی ان و مارکا هم مدام تکرار شده است. کلمبیا، مکزیک، تونس و مراکش و الجزایر تیم هایی بودند که نامشان برای کی روش که فدراسیون ایران تاکید دارد با آنها قرارداد بسته، مطرح شده است.

 

اگر این خبر صحت ندارد و آنها برای فدراسیون ایران حاشیه سازی می کنند، چرا فدراسیون از این رسانه ها شکایت حقوقی نمی کند تا برای جعل اخبار در محاکم قضایی بین المللی پاسخگو باشند و بتواند از آنها غرامت سنگین حتی دریافت کند؟

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------