درخشان: بازی برای السد مرگ و زندگی است/ پرسپولیس باید هوشمندانه بازی کند



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,حمید درخشان
سرمربی سابق پرسپولیس می‌گوید دیدار این تیم برابر السد بسیار سخت خواهد بود.

حمید درخشان در گفت‌وگو با ایسنا درباره دیدار حساس پرسپولیس ایران و السد قطر اظهار کرد: بازی سختی برای دو تیم خواهد بود چرا که پرسپولیس به لطف برد یک بر صفر در خانه حریف شانس زیادی برای صعود به فینال دارد اما از طرف دیگر السدی‌ها که در خانه خودشان شکست خورده‌اند، در ورزشگاه آزادی با تمام توان به میدان می‌روند تا از مرحله نیمه نهایی حذف نشوند. این بازی برای السد مرگ و زندگی است از این رو برای پرسپولیس بسیار سخت خواهد بود.

 

او در ادامه درباره این که بهتر است پرسپولیس سیستم تدافعی در این بازی داشته باشد یا خیر گفت: اصول اولیه برای بازی با پرسپولیس این است که گلی نخورد چرا که اگر دروازه پرسپولیس باز نشود این تیم به فینال صعود می‌کند اما نمی‌شود روی این موضوع تمرکز کنیم که پرسپولیس یک بازی تمام دفاعی را از خود به نمایش بگذارد چرا که دفاع مطلق اصلا نمی‌تواند کمکی به این تیم بکند. پرسپولیس برای بازی مقابل السد باید یک بازی هوشمندانه و منطقی به نمایش بگذارد و قطعا برانکو ایوانکوویچ هم بهتر از هر کسی به این موضوع اشراف دارد.

 

درخشان تاکید کرد: در ورزشگاه آزادی هواداران زیادی به ورزشگاه می‌آیند تا از تیم محبوبشان حمایت کنند. قطعا حمایت آن‌ها به روند بازی خوب پرسپولیس کمک خواهد کرد اما نباید فراموش کنیم اگر پرسپولیس بتواند با حمایت هوادارانش گلی در این بازی بزند قطعا روند بازی به سودش خواهد بود.

 

او در پاسخ به این سوال که درباره این که برانکو عنوان کرده خیلی‌ها پرسپولیس را از الان صعود کرده به فینال می‌دانند گفت: این تفکری اشتباه است چرا که پرسپولیس هنوز به فینال صعود نکرده و فوتبال بازی اتفاقات است. نمی‌توانیم پیشاپیش درباره فینال صحبت کنیم چرا که باید بازیکنان با تمام وجودشان در بازی مقابل السد به میدان بروند و امیدوار باشیم تیم در پایان با کسب نتیجه مطلوب به فینال صعود کند.

 

درخشان در پایان درباره اینکه پرسپولیس شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را دارد یا خیر گفت: اگر پرسپولیس به فینال صعود کند با ادامه این روند شانس قهرمانی در آسیا را دارد اما همان طور که گفتم الان همه باید تمرکزشان برای بازی با السد باشد و نباید به فینال فکر کنیم. بازیکنان بهتر از هر کسی می‌دانند که باید نتیجه بازی رفت را فراموش کرده و با تمام قوا برابر السد به میدان بروند و یک بازی هوشمندانه و منطقی از خود به نمایش بگذارند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------