پشت پرده برکناری سرپرست تیم‌ملی والیبال/سر همان کت و شلوارهای «معروف»!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , تیم ملی والیبال
کت و شلوارهای جنجالی نسخه امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی والیبال را پیچید. آن هم 24 روز مانده به رفتن احمد ضیایی، رئیس بازنشسته فدراسیون.

رئيس فدراسيون واليبال كه به خاطر اجراي قانون ممنوعيت به كار بازنشسته شده و تنها تا 24 آبان ماه در فدراسيون مي‌ماند در آخرين اقداماتش، پاي سرپرست تيم ملي و آخرين بازمانده همكاران محمدرضا داورزني را از فدراسيون بريد. او كه در محافل غيررسمي گفته بود جايگزيني براي خوش‌خبر پيدا كند، لحظه‌اي او را نگه نمي‌دارد، حالا بدون جايگزين حرفش را عملي كرد.

 

ضيايي هرچند با برگشت تيم ملي واليبال از قهرماني جهان بلغارستان به واسطه ذيحسابي فدراسيون خواسته بود تسويه كند. رفتاري كه خوش‌خبر را مطمئن كرده بود ديگر سرپرست تيم ملي واليبال نيست. طوري كه خودش مي‌گويد: «من ديگر سرپرست تيم ملي واليبال نيستم و نخواهم بود. من به محض برگشت از بلغارستان با پيغام شبانه ذيحسابي فدراسيون در عين تعجب متوجه شدم، بايد به وزارت ورزش برگردم. به خاطر همين هم با برگشت از مرخصي وسايلم را جمع و جور كردم.»

 

اگرخوش‌خبر تا ديروز حيران مانده بود از رفتار دوگانه رئيس فدراسيون اما ضيايي با جلسه‌اي كه گذاشت آب پاكي را براي رفتن روي دست او ريخت: «من روزهاي قبل اصلاً نمي‌دانستم تكليفم چيست. در حالي كه همزمان داورزني و هم به خود ضيايي گفته بودم رفتنم از فدراسيون اتفاق راحتي است. به همين خاطر در دوره رياست داورزني هيچ وقت قبول نمي‌كردم حكم طولاني‌مدت داشته باشم. با اينكه داورزني موافق نبود اما من هميشه مأموريت 6 ماهه مي‌گرفتم. با اين حال شك نداشتم او مرا از فدراسيون و سرپرستي تيم ملي رد مي‌كند.»

 

اما ظاهراً زير بار نرفتن خوش‌خبر براي اينكه ستاره‌هاي واليبال براي پوشيدن كت و شلوارهاي يكي از برندهايي كه ظاهراً صاحبش دوستي با ضيايي داشته و عكس تبليغاتي با آنها نسخه خوش‌خبر را بدجور پيچيده است. او كه منتظر بهانه بود تا عذر سرپرست تيم ملي را بخواهد. با قضيه كت و شلورها انگار بهانه‌‌اش تكميل شد.

 

قصه از اين قرار است كه يكي از دوستان رئيس فدراسيون كه توليدي كت و شلوار دارد خواسته تا ستاره‌هاي تيم ملي آنها را بپوشند و عكس تبليغاتي بگيرند اما وقتي ستاره‌ها بعد از بازي‌هاي آسيايي سرباز مي‌زنند، ضيايي ناراحت مي‌شود و اين مسئله را از چشم خوش‌خبر مي‌بيند و حتي مي‌گويد : «آبروي مرا بردي.» اين اتفاق رئيس فدراسيون را براي بركناري سرپرست تيم ملي واليبال مصمم‌تر مي‌كند تا اينكه ديروز كار را تمام كرد. او از خوش‌خبر خواسته بود دوباره استعفا بنویسد تا در صورت انتقاد بهانه‌اش استعفای او باشد که ظاهراً سرپرست تیم ملی قبول نکرده بود. احمد ضيايي رئيس فدراسيون واليبال اما ديروز دو، سه تماس ما را براي صحبت درباره صحت و سقم اين قضيه بي‌جواب گذاشت و وعده تماس بعداً را داد.

 

امير خوش‌خبر يا همان پدر معنوي واليبالي‌ها از سختي نبود با تيم ملي مي‌گويد:«نبودن كنار تيم ملي برايم خيلي سخت است. اگر بگويم سخت نيست اشتباه است. چراكه خلأ بزرگي برايم به وجود مي‌‌آيد كه كنار آمدن با آن برايم خيلي مشكل است. البته هميشه انتطار اين اتفاق را داشته‌ام. قطعاً با نبودن كنار تيم ملي واليبال مرا دلتنگ و ناراحت مي‌كند اما چاره‌اي نيست بايد با آن كنار بيايم.»

 

 

خبر آنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------