مهدوی کیا: این پرسپولیس همین حالا هم، حکم قهرمان آسیا را دارد/ دستم هنوز از ضربه‌ای که زدم، درد می‌کند



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , مهدوی کیا
پیشکسوت پرسپولیس در مورد صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد.  

به گزارش ایلنا، مهدی مهدوی‌کیا در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: خیلی خوب می‌دانم که پرسپولیسی‌ها، روزهایی فوق‌العاده و استثنایی رو پشت سر می‌گذارند و من واقعا نمی‌توانم میزان خوشحالی خودم را بیان کنم.

 

وی ادامه داد: آن چه این موفقیت را زیبا کرد مشکلاتی است که پرسپولیس با آنها علاوه بر مشکلات همیشگی دست به گریبان بود‌. مدیریت این وضعیت، کار مهمی بود که انجام داد. بازیکنان واقعا با غیرت و عالی کار کردند تا به آنها افتخار کنیم. بزرگی برانکو و کاری که انجام داد هم که اصلا جای صحبت ندارد. او خارق العاده کار کرده است و همه این خوشحالی‌ها با خوشحالی هواداران و دیگر مردم کشورم مضاعف می‌شود.

 

مهدوی‌کیا اضافه می‌کند: روزهای بزرگ زیادی را در دوران فوتبالم شاهد بودم و بازی برگشت پرسپولیس با السد که آن را مستقیم تماشا می‌کردم قطعا یکی از آنها بود. به قدری استرس و هیجان داشتم که باور نمی‌کنید. آن قدر روی میز  کوبیدم که هنوز دستم درد می‌کند.

 

او که در زمان بازیگری در فوتبال آلمان به یکی از محبوبترین چهره‌ها بدل شده بود، اضافه می‌کند: من در تیم نیستم ولی ناگفته پیداست، موفقیت امروز پرسپولیس، حاصل اتحاد و همدلی بین اعضای تیم و بین تیم و مدیریت باشگاه است.

 

پرسپولیس در وضعیتی به این مرحله رسیده است که تیم‌های دیگر در مواجهه با آن دچار نزول می‌شوند. این روند را باید حفظ کرد. حمایت هواداران هم بی‌نظیر است. امیدوارم در فینال هم شاهد اتفاقات خوب باشیم و جام قهرمانی را تصاحب کنیم هرچند حضور در فینال با این شرایط سخت خود در حکم قهرمانی است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------