آرزوی موفقیت رونالدو برای رئال مادرید در ال کلاسیکو



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,رونالدو
مهاجم پرتغالی ساعاتی پیش از دیدار حساس بارسلونا و رئال مادرید برای تیم سابقش آرزوی موفقیت کرد. 

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، از میان میلیون‌ها هواداری که دیدار امشب (یک‌شنبه) بارسلونا و رئال مادرید را تماشا خواهند کرد یک نفر، "خاص" است. او بزرگ‌ترین غایب ال کلاسیکو در یک دهه اخیر محسوب می‌شود. کریستیانو رونالدو که در تابستان امسال تصمیم گرفت پس از ۹ سال رئال مادرید را ترک کند و به یوونتوس بپیوندد دیدار تیم سابقش مقابل بارسلونا را از طریق شبکه‌های تلویزیونی پیگیری خواهد کرد.

 

ساعاتی قبل از شروع بازی مهاجم پرتغالی در مصاحبه با خبرنگار آس پیامی را برای حمایت رئال مادرید فرستاد. رونالدو با وجود این که دیگر بازیکن مادرید نیست اما بهترین‌ها را برای تیمش در ال کلاسیکو آرزو کرد. او علاقه‌اش را به این تیم نشان داد و گفت: برای بارسلونا احترام زیادی قائل هستم اما رئال مادرید در قلب من جای دارد. به همین خاطر امیدوارم مادرید پس از بازی امروز خوشحال باشد.

 

رونالدو دومین گلزن تاریخ ال کلاسیکو است و در کنار آلفردو دی استفانو قرار دارد. هر دو ستاره ۱۸ گل در تقابل‌های مادرید و بارسا به ثمر رساندند. ستاره پرتغالی ۱۲ گل از ۱۸ گلش را در نوکمپ به ثمر رساند. او در آخرین ال کلاسیکو توانست در هفته سی و ششم لالیگا یک بار گلزنی کند. این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------