سلطانی‌فر: پرسپولیس نماینده کشور است/ برانکو: قول می‌دهم هواداران خوشحال شوند



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,سلطانی‌فر
وزیر ورزش و جوانان با اهدای کتاب زیبایی‌های ایران به سرمربی پرسپولیس گفت: امیدوارم با کمک خداوند متعال و همت و تلاش جوانان ارزنده تیم و دانش شما، پرسپولیس قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود.  

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در آستانه عزیمت نماینده ایران به ژاپن برای برگزاری بازی رفت لیگ قهرمانان آسیا، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل، برانکو ایوانکوویچ سرمربی و سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس به دیدار وزیر ورزش و جوانان رفتند.

 

در این دیدار مسعود سلطانی‌فر با تشکر از تلاش‌های زیاد کادر فنی و بازیکنان برای رسیدن به فینال این جام معتبر فوتبال در قاره آسیا گفت: دوست داشتم استقلال و پرسولیس هر دو در نیمه نهایی لیگ قهرمانان حضور پیدا می‌کردند و انصافا استقلال هم در این جام  بسیار خوب ظاهر شد.

 

او ادامه داد: اکنون پرسپولیس نماینده ایران و ورزش کشور است و بسیار خوشحالم که با غلبه بر تیم‌های نامدار و پر امکانات عربی به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده است و ان‌شاءالله با قهرمانی در این جام شایستگی‌های فوتبال ایران و جوانان کشور در عرصه قاره آسیا به منصه ظهور برسد.

 

وزیر ورزش و جوانان با تقدیر از برنامه‌ریزی خوب و موثر مدیران باشگاه و مدیرعامل و همدلی هیات مدیره برای قرار گرفتن در این  جایگاه خطاب به سرمربی پرسپولیس گفت: پرسپولیس تمام عوامل قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را دارد؛ از هواداران پر شمار تا حمایت کامل فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان، تمام پیش‌بینی‌ها و اعتبارات کافی برای آماده‌سازی استادیوم آزادی برای بازی فینال صورت گرفته و با صحبتی که با سفیر ایران در ژاپن داشتم تسهیلات و امکانات لازم برای حضور پر شمار هواداران ایرانی مقیم ژاپن در توکیو صورت گرفته است و امیدوارم با کمک خداوند متعال و همت و تلاش جوانان ارزنده و دانش شما، قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شویم و شادی و نشاط مردم کشور دو چندان شود.

 

سلطانی‌فر هم‌چنین از سید جلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس هم برای ایجاد روحیه تیمی و وحدت و همراهی بازیکنان تشکر کرد و گفت: این که در کنار ورزش حرفه‌یی، اخلاق و فرهنگ والای جوانان ایران هم در نگاه میلیون‌ها تماشاگر فوتبال در جهان به نمایش در می‌آید، بسیار خرسندم و به همه بازیکنان تیم خدا قوت می‌گویم و محوریت وحدت و رفاقت و همدلی تیم با شماست.

 

در این نشست گرشاسبی، مدیرعامل پرسپولیس از حمایت‌های وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال تشکر  کرد و گفت: به طور ویژه از سلطانی‌فر تشکر می‌کنم که در تمام  مراحل کنار ما هستند و با دستورات ایشان توانستیم نماینده شایسته‌ای برای ایران باشیم و پرسپولیس امروز نماینده ورزش ایران است و همه فوتبال دوستان  حتی استقلالی‌ها هم خواهان موفقیت نماینده ایران هستند.

 

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس هم با تقدیر از وزیر ورزش و جوانان گفت: اطلاعات ایشان از فوتبال و سوابق تیم ملی و باشگاه‌ها برای من بسیار جالب بود و قول می‌دهم تمام تلاش خود را برای موفقیت پرسپولیس و خوشحالی میلیون‌ها هوادار و مردم ایران به‌کار بگیرم.

 

سید جلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس نیز با تشکر از وزیر ورزش و جوانان برای اخذ مجوز حرفه‌یی باشگاه و امکان حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: فرصت خوبی برای بروز توانمندی فوتبال ابران به‌دست آمده و پرسپولیس نماینده مردم ایران است و همه بچه‌ها هم قسم هستیم تا جام قهرمانی را در ایران بماند و به افتخارات فوتبال کشور اضافه شود.

 

در این دیدار سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان کتاب زیبایی‌های کشور ایران به برانکو ایوانکوویچ هدیه کرد. 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------