سه بازیکن کلیدی پرسپولیس برای فینال لیگ قهرمانان آسیا از دید AFC



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,پرسپولیس
کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به معرفی سه بازیکن کلیدی پرسپولیس قبل از فینال لیگ قهرمانان آسیا پرداخت. 

به گزارش مهر، تیم فوتبال پرسپولیس روز شنبه آینده در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا در ژاپن به مصاف تیم کاشیما آنتلرز می رود.

 

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی از سید جلال حسینی، علی علیپور و علیرضا بیرانوند به عنوان سه بازیکن کلیدی پرسپولیس یاد کرده است که نقش مهمی در صعود پرسپولیس تا فینال داشته اند.

 

AFC درباره حسینی نوشت: حسینی کاپیتان پرسپولیس رهبر خط دفاعی بود که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فقط سه بار گل خورد. این مدافع ۳۶ ساله ثابت کرده است که فقط در محکم کردن خط دفاعی موثر نبوده است. گل دیرهنگام این بازیکن در دیدار برگشت مقابل الجزیره پرسپولیس را به پیروزی رساند. او یک گل مهم دیگر هم در مرحله یک چهارم نهایی برابر الدحیل زد تا باخت ۲ بر صفر با برد ۳ بر ۲ جایگزین شود.

 

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره علیرضا بیرانوند نوشت: دروازه بان ۲۶ ساله در تابستان گذشته و بعد از مهار شگفت انگیز پنالتی کریستیانو رونالدو شهرت جهانی پیدا کرد. با این حال او بین تماشاگران ایرانی و آسیایی شناخته شده بود؛ دروازه بانی که با تیم نفت در سال ۲۰۱۵ به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان راه یافت. او سپس به یکی از مهره های کلیدی پرسپولیس و صعود بی سابقه آنها به مرحله نیمه نهایی تبدیل شد. او حتی پا را فراتر از این گذاشت و با مهارهای فوق العاده اش باعث شد تا غول های تهران به فینال برسند.

 

علی علپور هم دیگر بازیکن پرسپولیس است که سایت AFC درباره او نوشت: علیپور در ۱۹ سالگی و قبل از آنکه مهدی طارمی پرسپولیس را ترک کند، با گلی که به استقلال زد جوانترین بازیکن گلزن در دربی تهران لقب گرفت. این مهاجم سرعتی به پرسپولیس کمک کرد تا فصل گذشته قهرمان لیگ ایران شود و عنوان بهترین گلزن را از آن خود کند. او در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا پنج گل زده است. مهمترین گل او پنج دقیقه قبل از پایان بازی رفت و روی پنالتی ای به ثمر رسید که خودش آنرا گرفته بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------