سایت AFC: خداحافظی شیرین حسینی با پرسپولیس با مدال قهرمانی آسیا؟



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , حسینی
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با تمجید از جلال حسینی و افتخارات عدیده او در سال‌های گذشته قهرمانی در آسیا را پایانی خوش برای حضور او در جمع سرخپوشان دانست. 

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از سایت AFC، تیم فوتبال پرسپولیس شنبه باید در فینال لیگ قهرمانان آسیا دیدار رفت خود را برابر کاشیما برگزار کند.

 

سید جلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس که سابقه بازی در چهار تیم مختلف در لیگ قهرمانان آسیا را دارد، امیدوار است اولین جام خود، باشگاه و ایران را به دست بیاورد.

 

سید جلال حسینی درباره صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا، گفت‌: هدف ما صعود به فینال است و ما نیز به هوادارانمان قول می‌دهیم که به فینال صعود کنیم. این‌ها صحبت‌های سید جلال حسینی، مدافع مرکزی پرسپولیس است که موفق شد در دقایق پایانی دروازه‌ الجزیره امارات را باز کند و پرسپولیس به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا برسد.

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , حسینی

 

شش ماه گذشت و صحبت‌های حسینی حالا بار دیگر به یاد می‌آید. جایی که پرسپولیس همان طور که  کاپیتانش قول داد به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید.

 

این مدافع ۳۶ ساله با توانایی رهبری و اعتماد به نفس بالایی که به هم تیمی‌هایش می‌دهد، باعث شده است تا پرسپولیسی‌ها خودشان را در فینال لیگ قهرمانان آسیا ببینند.

 

حسینی با تجربه در سال ۲۰۰۸ با سایپا در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت و باعث شد این باشگاه تنها حضورش در لیگ قهرمانان آسیا به مرحله یک چهارم نهایی راه یابد.

 

یک سال بعد او به سپاهان پیوست و بعد از حذف از مرحله گروهی بار دیگر به سپاهان کمک کرد به مرحله یک چهارم نهایی راه یابد و در این مرحله برابر السدی شکست خورد که در نهایت قهرمان شد.

 

سال بعد سپاهان تیم سرگروه شد و با شکست استقلال به مرحله بعد راه یافت تا این که  در مرحله یک چهارم نهایی به الاهلی عربستان باخت.

 

سومین صعود جلال حسینی به همراه تیم‌هایش به جمع هشت تیم پایانی در سال ۲۰۱۵ رخ داد؛ جایی که او با نفت به این مهم رسید اما حسینی باشگاه را ترک کرد و نفت هم به تیم الاهلی امارات باخت. اکنون جلال حسینی در پرسپولیس بازی می‌کند. یکی از با تجربه‌ترین بازیکنان این تیم بازوبند کاپیتانی سرخ‌ها را بر بازو بسته و پیوستن او به تیم فوتبال پرسپولیس باعث شد روزهای پر افتخار این تیم شکل بگیرد.

 

دو قهرمانی پی در پی با پرسپولیس در لیگ برتر ایران باعث شد تا او به پر افتخارترین بازیکن تاریخ لیگ برتر ایران تبدیل شود. او سه بار با سپاهان، یک بار با سایپا و دو بار هم با پرسپولیس قهرمان لیگ ایران شده است.

 

حسینی همراه پرسپولیس فصل گذشته به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم رسید و امسال نیز آنها موفق شدند پا را فراتر از آن بگذارند و به مرحله فینال راه یابند.

 

جلال حسینی موفق شد گل تعیین کننده برابر الجزیره در مرحله یک هشتم نهایی و همین طور گل اول برابر الدحیل در مرحله یک چهارم نهایی را به ثمر برساند.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , حسینی

مدافع با تجربه انگیزه زیادی دارد تا لیگ قهرمانان آسیا را فتح کند. کارلوس کی‌روش، برای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه او را نادیده گرفت و مجید حسینی و بازیکنان جوان دیگری را دعوت کرد. جلال حسینی که بیش از ۱۰۰ بازی ملی در کارنامه دارد، در سه دوره از جام ملت‌های آسیا بازی کرده است ولی با این حال مدتی است که به تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران دعوت نشده است. تنها یک شگفتی می‌تواند باعث شود که حسینی برای جام ملت‌های آسیا به تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران دعوت شود اما اکنون تمام تمرکز او روی فینال لیگ قهرمانان آسیا، جایی که آنها باید برابر کاشیما به میدان بروند.

 

جلال حسینی بعد از تمدید قرارداد با پرسپولیس، گفت‌: تا جایی که بتوانم برای پرسپولیس بازی خواهم کرد. می‌خواهم در پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کنم.

 

AFC در پایان نوشت: بازی خداحافظی جلال حسینی می‌تواند با کسب مدال قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا شیرین باشد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------