آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

قلعه نویی: بیشترین ضرر را از داوری دیده‌ایم/ هواداران سپاهان دقیقه نودی هستند



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به بیانیه باشگاه مس و تایید آن می‌گوید سپاهان بیشترین ضرر را از داوری دیده است.

به گزارش ایسنا، امیر قلعه نویی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان، در نشست خبری پیش از بازی با مس کرمان در جام حذفی، گفت: شهر کرمان جزو خاطرات خوب زندگی من است به این دلیل که من بعد از استقلال و تیم ملی به کرمان آمدم. کرمان جایی بود که من در آن بعد از آن فشارها و بی معرفتی ها به آرامش رسیدم و توانستیم نتایج خوبی بگیریم و مردم خوب کرمان هم خیلی به من محبت داشتند. نتایج مس کرمان را پیگیری می کنم و یکی از آرزوهایم این است که مس کرمان به لیگ برتر بیاید. چون مردم کرمان لیاقت دارند که یک تیم لیگ برتری داشته باشند. از همه نظر از نظر اخلاق و امکانات کرمان شهر خوبی است.

 

او درباره بیانیه باشگاه مس کرمان هم اظهار کرد: این بیانیه مثل بیانیه سپاهان است. ما هم بیانیه دادیم چون سپاهان بیشترین ضرر را از داوری دیده است. باشگاه مس کرمان بیانیه داده است. موضع ما هم این است که هر جا بحث عدالت باشد ما هم دنباله روی این موضوع هستیم.

 

سرمربی سپاهان درباره بازی هم بیان کرد: مس کرمان نشان داده است تیم بسیار خطرناکی است و مربی کارکشته و کار بلدی دارد. آنها را آنالیز کردیم. تیم بسیار با برنامه ای است. دو سه آقای گلی در لیگ یک دارد. ما تمریناتمان را بر همین اساس برنامه ریزی کردیم و این بازی برای ما بسیار مهم است. شاید در این چند هفته که من در سپاهان هستم این مهمترین بازی ما است. امیدورام که بازیکنان بتوانند با همان انگیزه بازی های قبل در این بازی ظاهر شوند تا با دست پر کرمان را ترک کنیم. مردم کرمان و باشگاه مس جزو خاطرات خوب من هستند.

 

قلعه نویی ادامه داد: من با همه وجودم دوست دارم سپاهان مس را ببرد چون من در اینجا کار می کنم و زحمت می کشم و از اینجا پول می گیرم، پس تیم باید نتیجه بگیرد. مگر در همه جای دنیا مثلا گواردیولا تیم سابقش را می برد خوشحالی نمی کنند؟ از چیزی که هستم خوشحالم و عین آقایان نبوده ام که هزارتا کار کنم. مردم همه این ها را می شناسند.

 

او اضافه کرد: نقطه قوت مس کرمان هوادارنش هستند و همچنین تیم خوبی که آقای دست نشان درست کرده است. این تیم نتایج خوبی گرفته است. امیدوارم با یک بازی منطقی این بازی را ببریم چون این بازی مهمی برای ما است. با توجه به اینکه نقطه قوت آنها خط حمله شان است باید ارتباط خط حمله و هافبک را قطع کنیم. خوشحالم که هنوز فرزاد حسین خانی بازی می‌کند. زمانی که من به اینجا آمدم بازیکن ذخیره بود. فکر کنم 38 سالش شده باشد.

 

سرمربی سپاهان در مورد هواداران مس هم گفت: زمانی که من در این تیم بودم معمولا استادیوم پر می شد ولی طرفداران کرمان مثل سپاهانی ها دقیقه نودی هستند. ما زمانی که اینجا بودیم یک ربع قبل از بازی کسی نبود بعد لحظه آخر مردم به ورزشگاه می آمدند. شاید به خاطر این است که استادیوم داخل شهر است. سپاهانی ها هم تا حدودی همین گونه هستند و ما انتظار داریم از بازیهای ما استقبال بیشتری کنند.

 

او در مورد غایبان تیمش هم اظهار کرد: ما در بازی فردا دو مصدوم داریم؛ ایرانپوریان و خالد شفیعی. بازیکنان دیگرمان سرحال و آماده هستند. امسال بازیکنانی داریم که حتی اگر بازی نکرده باشند در حد تیم اصلی ما هستند. یکی از نقاط قوت امسال ما همین است. بر خلاف زمانی که من در استقلال بودم و یک سال و نیم با هفت نفر تمرین می کردم و نه کار بدنی و نه کار تاکتیکی می‌توانستیم انجام دهیم، امسال خوب یارگیری کردیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------