آخرین اخبار ورزشی

لیگ برتر انگلیس برابر چلسی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

توپچی‌ها چلسی را به توپ بستند/ تثبیت صدرنشینی آرسنال

آرسنال در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برابر چلسی به یک پیروزی پرگل رسید. به گزارش ایرنا، تیم‌های آرسنال و چلسی از ساعت…

فیفا: شاید تعداد تیم‌های جام جهانی از دوره بعد افزایش یابد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , فیفا
پیش از این صحبت‌هایی در مورد احتمال همکاری ایران با قطر در میزبانی جام جهانی مطرح شده بود که اینفانتینو در پاسخ به آن گفته بود: ‌شاید. هرچیزی امکان‌پذیر است اما، باید گام به گام جلو برویم.

جانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال، می‌گوید احتمال دارد تعداد تیم‌های حاضر در جام جهانی از ۳۲ به ۴۸ بجای جام جهانی ۲۰۲۶، از رقابت‌های قطر در سال ۲۰۲۲ انجام شود.

 

به گزارش بی بی سی، اگر این تغییر انجام شود، آن‌گاه قطر باید در میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ با سایر کشورهای منطقه شریک شود.

 

در حال حاضر قرار است تعداد تیم‌های حاضر در دور پایانی جام جهانی از سال ۲۰۲۶ که مسابقات با میزبانی آمریکا، کانادا و مکزیک برگزار می‌شود، افزایش پیدا کند.

 

اما رئیس فیفا اکنون می‌گوید که شاید این اتفاق چهار سال زودتر رخ دهد: "اگر ممکن باشد، چرا که نه؟ باید ببینم انجام چنین کاری عملی هست یا نه. ما با دوستان قطری و با دوستان‌مان از سایر کشورهای منطقه صحبت کرده‌ایم و امیدواریم که این کار انجام شود. اگر هم موفق نشویم، تلاش خودمان را کرده‌ایم. ما تلاش می‌کنیم چون همیشه می‌خواهیم کارها را به طرز بهتری انجام دهیم."

 

پیش از این صحبت‌هایی در مورد احتمال همکاری ایران با قطر در میزبانی جام جهانی مطرح شده بود که اینفانتینو در پاسخ به آن گفته بود: ‌شاید. هرچیزی امکان‌پذیر است اما، باید گام به گام جلو برویم."

 

اینفانتینو که در مراسم افتتاح هیات مدیره جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا در کوالالامپور سخن می‌گفت، همچنین گفت که قصد دارد جام جهانی باشگاه‌ها را گسترش دهد. او گفت قصد دار این مسابقات را به "یک رقابت جدی" و "هدفی برای هر باشگاهی در جهان" تبدیل کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------