مالک باشگاه گیفا: آبروی از دست رفته باشگاه باید برگردد/ با فردوسی‌پور پدر کشتگی ندارم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,مالک باشگاه گیفا
مالک باشگاه گیفای گرجستان در مورد شکایت از برنامه نود و احضار عادل فردوسی‌پور به دادسرا صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، ماجرای گزارش برنامه نود از فعالیت باشگاه ایرانی گیفا که در گرجستان فعالیت می‌کند به دردسری جدی برای عادل فردوسی‌پور و برنامه نود تبدیل شده و مجری این برنامه تلویزیونی با شکایت مالک باشگاه به دادسرای رسانه دعوت شد.

 

شهناز رمضانی، مالک باشگاه گیفا در گفتگو با ایلنا در این خصوص اظهار داشت: همانطور که گفته بودم از طریق مراجع قانونی پیگیر حق و حقوق باشگاه و آبروی از دست رفته آن هستم و همین کار را هم انجام دادم. بازپرس این پرونده در خصوص جزئیات آن بهتر می‌تواند توضیح دهد و من توضیح بیشتری در این زمینه ندارم.

 

وی افزود: در طول این مدت بزرگانی برای پا در میانی در این مورد پیش قدم شدند ولی در نهایت قانون در این مورد تصمیم‌گیری خواهد کرد. آقای فردوسی‌پور باید آبرویی که به نام حق از باشگاه ما رفته را در برنامه‌اش برگرداند و ما هم در این صورت شکایت‌مان را پس می‌گیریم و پدرکشتگی با ایشان ندارم.

 

مالک باشگاه گیفا در ادامه گفت: طرف شکایت من هم عادل فردوسی‌پور است و هم کسانی که آن گزارش را تهیه کردند و هم آن بازیکنان و تا آخر پیگیر شکایتم هستم. همانطور که گفتم بعد از برنامه نود مشکلات زیادی برای ما به وجود آمد.

 

رمضانی در پایان در مورد بازخورد گزارش منتشر شده در خبرگزاری ایلنا در خصوص فعالیت این باشگاه گفت: از شما و چند همکار دیگرتان ممنونم که نسبت به انتشار واقعیت اقدام کردید و همین موضوع باعث شد فضا تا حد زیادی تغییر کند و امیدوارم با رسیدگی قضایی و پخش اصلاحیه آن گزارش در برنامه نود واقعیت‌ها نشان داده شود.

 

وی در مورد اینکه با وجود ناراحتی از برنامه نود نسبت به پخش نشدن آن در هفته‌های اخیر چه نظری دارد گفت: در این مورد ترجیح می‌دهم اظهار نظر نکنم چرا که پرونده شکایت من از این برنامه در جریان است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------