تساوی پرسپولیس برابر کاشیما در نیمه اول/ نمایش امیدوارکننده سرخها



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,بازی پرسپولیس برابر کاشیما
دیدار تیم‌های فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن و پرسپولیس ایران در فینال لیگ قهرمانان آسیا در نیمه اول با تساوی به پایان رسید. شاگردان برانکو در نیمه اول نمایش خوب و کم نقصی داشتند.

به گزارش مهر به ژاپن، دیدار رفت هفدهمین دوره رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۹:۳۰ دقیقه امروز شنبه بین تیم های کاشیما آنتلرز و پرسپولیس در ورزشگاه کاشیما آنتلرز آغاز شد که نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

پرسپولیس در این دیدار با ترکیب: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی (کاپیتان)، شایان مصلح، محمد انصاری، شجاع خلیل‌زاده، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، بشار رسن، سیامک نعمتی، گادوین منشا و علی علیپور به میدان رفت.

 

* دقیقه ۴ : شروع بازی با حملات کاشیما همراه  بود اما در دقیقه چهارم بهترین فرصت نصیب پرسپولیس شد. ارسال رسن از جناح راست درون محوطه جریمه به علیپور رسید که این بازیکن توپ را به صورت بازیکن کاشیما زد تا طلایی ترین فرصت سرخ ها از بین برود.

 

* دقیقه ۶ : پرسپولیس از جناح چپ صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که این ضربه را نوراللهی مستقیم به سمت دروازه فرستاد که دروازه بان حریف توپ را به کرنر فرستاد. این ضربه یک بار دیگر هم تکرار شد و در یک رفت و برگشت توپ به ژاپنی ها رسید.

 

* دقیقه ۱۳ : کاشیما پس از دقایقی از زیر فشار پرسپولیس خارج شد و حملاتی را روی دروازه مهمان انجام داد که مدافعان سرخپوش اجازه خطرساز شدن به آنها ندادند.

 

* دقیقه ۲۰ : پرسپولیس روی حرکت بشار رسن صاحب یک ضربه ایستگاهی از جناح راست نزدیک به نقطه کرنر شد که ارسال همین بازیکن را مدافعان حریف برگرداند.

 

* دقیقه ۲۲: ورود یک تماشاگر با پرچم ایران به داخل زمین دقایقی در بازی توقف ایجاد کرد.

 

* دقیقه ۲۵: کاشیما صاحب بهترین فرصت خود برای باز کردن دروازه پرسپولیس شد اما توپ ارسالی با فاصله کمی از مقابل مهاجم حریف به بیرون رفت.

 

* دقیقه ۳۰ : کاشیما در این دقایق صاحب توپ و میدان بود و سعی کرد خودش را به دروازه مهمان ایرانی خود نزدیک کند اما دفاع کم اشتباه سرخپوشان اجازه فرصت سازی به این آنها را نداد. یک دقیقه بعد کاشیما صاحب یک موقعیت عالی درون محوطه جریمه شد که خلیل زاده خودش را مقابل توپ پرتاب کرد.

 

* دقیقه ۳۵: پرسپولیس صاحب یک ضربه کرنر شد که توپ را رسن روی دروازه ارسال کرد اما مدافعان حریف اجازه ایجاد موقعیت ندادند.

 

* دقیقه ۴۰ : پرسپولیس بعد  از اینکه کمی رو به جلوتر بازی کرد، چند موقعیت را تا پشت محوطه جریمه کاشیما ایجاد کرد اما نتوانست موقعیت خطرناکی را به دست بیاورد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------