آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شکست سنگین الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

الهلال بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را واگذار کرد و رکورد شکست ناپذیری اش شکسته شد! به گزارش دیلی فوتبال؛ تیم های…

علی پورحیدری: هر وقت پودار شدند طلب پدرم را می‌دهند



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
فرزند مرحوم پورحیدری، اسطوره باشگاه استقلال می‌گوید حضور آبی پوشان در مراسم دومین سالگرد پدرش تا ابد در ذهن وی باقی خواهد ماند 

به گزارش ایلنا، علی پورحیدری فرزند اسطوره فقید استقلال از حضور آبی‌ها در مراسم پدرش متعجب شده و معتقد است این حرکت استقلالی‌ها تا ابد در ذهن وی باقی خواهد ماند. با فرزند مرحوم پورحیدری درخصوص شرایط تیم و همچنین برگزاری مراسم یادبود صحبت کردیم.

 

مراسم یادبود پدرتان به نحو احسن برگزار شد؟

مراسم خیلی خوب برگزار شد. جا دارد از مسوولان باشگاه استقلال تشکر کنم که چنین مراسم باشکوهی را ترتیب دادند. می‌خواهم یک نکته را بگویم و آن این است که باشگاه استقلال پارسال هم وجود داشت اما اینجاست که  فرق مدیرعامل‌ها با هم مشخص می‌شود.

 

از حضور شفر و بازیکنان استقلال چه حسی داشتید؟

هم تعجب کردم و هم خوشحال شدم. از شفر تشکر می‌کنم که چنین کار بزرگی را انجام داد. با اینکه آنها شب قبل از این مراسم بازی حساسی داشتند و حتی متاسفانه بازی را نیز باخته بودند اما لطف کردند و به این مراسم آمدند. این کار شفر و بازیکنان استقلال همیشه در ذهنم خواهد ماند.

 

با شفر صحبتی هم کردید؟

فقط در حد سلام و تشکر از بابت حضور در مراسم.

 

خیلی‌ها معتقدند که اگر مرحوم پدرتان الان زنده بود، استقلال چنین شرایط بحرانی را نداشت؟

آنها که این مسایل را می‌گویند به پدرم لطف دارند. پدرم عاشق استقلال بود چه زمانی که در این تیم سمت داشت و چه زمانی که در منزل بود. پارسال این تیم مشکلاتی داشته و من از هواداران استقلال می‌خواهم به فتحی زمان بدهند تا تیم را درست کند. فتحی زمانی به استقلال آمد که تیم بسته شده بود و وی عملا نمی‌توانست کاری را انجام دهد.

 

استقلالی‌ها از این بابت ناراحتند که پرسپولیس به فینال آسیا راه یافته است؟

آنها که در فینال نتیجه هم نگرفتند اما استقلال سالیان سال در فینال حضور داشته من مطمئن هستم استقلال به شرایط خوب بازخواهد گشت.

 

طلب پدرتان از استقلال به کجا رسید؟

مسوولان استقلال قول داده‌اند که طلب پدرم را پرداخت کنند. الان که از نظر مالی شرایط تیم خوب نیست ان‌شا‌ء‌ا... هر وقت پولدار شدند، طلب پدرم را می‌دهند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------