آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

نحوه گروه‌بندی مقدماتی المپیک اعلام شد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , گروه‌بندی مقدماتی المپیک
نحوه قرعه کشی مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا که رقابت‌های مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ محسوب می‌شود، اعلام شد. 

به گزارش مهر، بر  اساس اعلام سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در مجموع ۴۴ کشور شامل ۲۴ کشور غرب و ۲۰ کشور از شرق آسیا در این قرعه کشی حضور خواهند یافت و مسابقات در ۱۱ گروه ۴ تیمی برگزار می شود. برای هر گروه یک میزبان تعیین شده که بر این اساس ایران نیز میزبان مسابقات یکی از گروه های ۶ گانه غرب آسیا خواهد بود.

 

بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا کشورهای ایران، عربستان، ازبکستان، قطر، بحرین و کویت میزبان گروه های ۶ گانه غرب آسیا هستند که بر این اساس هم گروهی تیم فوتبال امید ایران با هرکدام از این کشورها منتفی است.

 

همچنین در منطقه شرق آسیا کشورهای ویتنام، مالزی، کامبوج، تیمور شرقی و مغولستان به عنوان میزبان گروه های ۵ گانه معرفی شدند.

 

بر این اساس قرعه کشی در دو منطقه غرب و شرق آسیا به شکل مجزا انجام خواهد شد و وضعیت ۱۱ گروه مرحله مقدماتی رقابت ها مشخص می شود.

 

تیم های اول هر گروه مستقیما جواز حضور در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا را کسب می کنند. همچنین ۴ تیم برتری که عنوان دوم گروه ها را کسب نموده اند نیز به جمع صدرنشین ها می پیوندند تا ۱۵ تیم نهایی در کنار کشور میزبان رقابت ها در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا که سال ۲۰۲۰ برگزار می شود حضور یابند.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , گروه‌بندی مقدماتی المپیک

تیم های برتر رقابت های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا جواز حضور در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ را کسب می کنند.

 

حمید استیلی مدیر تیم ملی فوتبال المپیک ایران به عنوان نماینده ایران روز چهارشنبه در مراسم قرعه کشی رقابت ها حضور خواهد یافت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------