آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

زلاتان: به عنوان رئیس به PSG برمی‌گردم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , زلاتان
ستاره سابق پاری ‌سن‌ ژرمن تاکید کرد که تنها در یک حالت به این باشگاه برمی‌گردد و آن این که رئیس آن شود. 

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از اکیپ، زلاتان ایبراهیموویچ از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ برای پاری ‌سن‌ ژرمن بازی کرد و توانست عنوان بهترین گلزن تاریخ این باشگاه را به دست آورد، هر چند که کاوانی این رکورد را شکست. این بازیکن سوئدی در بین هواداران پاری سن ژرمن از محبوبیت زیادی برخوردار است.

 

او درباره آخرین بازی خود با پیراهن پاری سن ژرمن گفت‌: در آن لحظه به شدت تحت تاثیر قرار گرفتم. هواداران پاری سن ژرمن من را یک سوپرمن می‌دانستند اما من خواستم به آنها بفهمانم که سوپرمن هم قلب و احساس دارد. نتوانستم جلوی اشک‌هایم را بگیرم.

 

زلاتان ادامه‌ داد: جدایی از پاری سن ژرمن روی من تاثیر گذاشت. روزهای بسیار خوبی را در این تیم تجربه کردم. با هواداران رابطه بسیار خوبی پیدا کرده بودم. پاری سن ژرمن تنها باشگاهی بود که بعد از جدایی از آنها تحت تاثیر قرار گرفتم. هنوز هم با این باشگاه در ارتباط هستم. روزهای فوتبالی من هنوز به پایان نرسیده و می‌خواهم بازی کنم اما اگر به پاری سن ژرمن برگردم رئیس این باشگاه خواهم شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------