شیخ‌سلمان: ایران قدرت پیشتاز فوتبال آسیاست



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,فوتبال آسیا
رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا در بازدید از مرکز تیم‌های ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد دو سال دیگر این پروژه نهایی شود. 

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از سایت AFC، شیخ سلمان، رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا روز جمعه‌ در مراسمی که در مرکز تیم‌های ملی فوتبال ایران در تهران برگزار شد، شرکت کرد. رییس AFC در بدو ورود از امکانات این مرکز بازدیدی به عمل آورد. او همچنین قرار است دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا بین تیم فوتبال پرسپولیس و کاشیما را از نزدیک به تماشا بنشیند.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,فوتبال آسیا

شیخ سلمان در حاشیه این مراسم، گفت‌:  خیلی خوشحال هستم که در این مراسم در مرکز تیم‌های ملی فوتبال ایران حاضر هستم و امیدوارم دو سال دیگر این جا برسم تا ساختمان تکمیل شده را افتتاح کنم. فوتبال ایران به طور مستمر  قدرت پیشتاز در آسیا بوده و این ساختمان به آنها کمک خواهد کرد که تیم‌های ملی قوی تری داشته باشند چه زنان و چه مردان. من به شخصه خیلی خوشحال هستم که مرکز زیر ساخت های AFC کمک کرده است تا برای زنان فوتبالیست یک خوابگاه جدید ایجاد کند.

 

همچنین در این مراسم مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال از حضور شیخ سلمان در این مراسم تقدیر کرد و گفت‌: این مرکز برای فوتبال ایران بسیار حائز اهمیت است. قبلا تمام دفاتر و مراکز مختلف در سطح شهر تهران پخش بود  ولی در حال‌ حاضر تمام این دفاتر و مراکز در یک جا قرار دارند. من از شیخ سلمان تشکر می‌کنم که از پیشرفت فوتبال نه تنها در آسیا ،‌ بلکه در ایران حمایت کرده است. با کمک های شیخ سلمان امیدواریم که دو سال دیگر این پروژه‌ را نهایی کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------