آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

دعوت از پسر کلینزمن به تیم‌ملی فوتبال آمریکا



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , پسر کلینزمن
پسر یورگن کلینزمن اسطوره‌ی بزرگ فوتبال آلمان برای شرکت در بازی‌های آتی تیم ملی آمریکا مقابل انگلیس و ایتالیا به این تیم دعوت شد.

 به گزارش ورزش سه؛ جاناتان کلینزمن پسر یورگن کلینزمن که به عنوان دروازه‌بان در باشگاه هرتا برلین بازی می‌‌کند برای شرکت در دو بازی دوستانه‌ی آتی تیم ملی آمریکا در مقابل انگلیس و ایتالیا به این تیم دعوت شد. دعوت از کلینزمن به تیم ملی آمریکا بعد از آن انجام شد که زک استفان دروازه‌بان آمریکا به دلیل مصدومیت از اردوی آمریکایی‌ها خارج شده بود. جاناتان کلینزمن، پسر کاپیتان و مهاجم اسطوره‌ای تیم ملی آلمان و سرمربی سابق تیم ملی آمریکا یورگن کلینزمن است و به صورت همزمان تابعیت آلمان و آمریکا را دارد.

 

جاناتان کلینزمن 21ساله در ماه سپتامبر به یک اردوی تمرینی دروازه‌بانی که از طرف سازمان تیم‌های ملی آلمان برگزار شده بود دعوت شد و دراین برنامه شرکت کرد. اما دیو ساراکان سرمربی موقت تیم ملی آمریکا چندی پیش که آمریکایی‌ها در دو بازی دوستانه‌ی مهم در مقابل انگلیس و بلژیک به میدان رفتند کلینزمن را به تیم ملی این کشور دعوت نکرد تا حرف و حدیثهای زیادی مبنی بر قهر جاناتان کلینزمن با آمریکا و تمایل او برای شرکت در اردوهای تیم ملی آلمان مطرح شود. هر چند بعید به نظر می‌رسید که یواخیم لوو مایل باشد کلینزمن را به این زودی‌ها به اردوی مانشافت دعوت کند.

 

اما تقدیر به گونه‌ای رقم خورد که استیون دروازه‌بان آمریکایی باشگاه کلمبوس کرو در جریان بازی باشگاهش در نیمه‌نهایی کنفرانس شرقی لیگ MLS مقابل نیویورک ردبولز که روز یکشنبه‌ی این هفته برگزار شد از ناحیه‌ی عضلات همسترینگ دچار مصدومیت شود. به این ترتیب راه برای جاناتان کلینزمن باز شد تا برای اولین بار به تیم ملی بزرگسالان آمریکا دعوت شود.یورگن کلینزمن که از دعوت شدن پسرش به تیم ملی آمریکا خوشحال بود با انتشار یک توئیت به او تبریک گفت و به کلینزمن جوان توصیه کرد که از حضور در تیم ملی آمریکا لذت ببرد.

 

اگر جاناتان کلینزمن حتی در یکی از بازی‌های دوستانه‌ی آمریکا با پیراهن این تیم به میدان برود باز هم می‌تواند در تیم ملی آلمان بازی کند. چرا که بر اساس قوانین فیفا تا زمانی که یک بازیکن در یک بازی رسمی برای تیم ملی کشوری بازی نکرده باشد می‌تواند در تیم ملی دیگری بازی کند.

 

جاناتان کلنیزمان در سال 2017 زمانی که تیم ملی زیر 20سال آمریکا در جام جهانی زیر 20سال کره‌ی جنوبی بازی می‌کرد تا زمان رسیدن این تیم به مرحله‌ی یک‌چهارم نهایی در تمامی بازی‌های آمریکا از ابتدا تا انتها بازی کرد و در جریان رقابتهای زیر 20سال کونکاکاف که در سال 2017 در کاستاریکا برگزار شد به عنوان بهترین دروازه‌بان رقابتها انتخاب شد.

 

کلینزمن که سال گذشته به هرتا برلین ملحق شده در یکی از رقابتهای لیگ اروپا برای تیم اول این باشگاه بازی کرد ولی سال گذشته بیشتر در تیم زیر 23سال هرتا که در لیگ های محلی آلمان حضور دارد به میدان می‌رفت. اما جاناتان کلینزمن در فصل جدید در یک بازی بوندس‌لیگا و یک بازی جام حذفی برای هرتا برلین به میدان رفته است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------