آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

رییس سازمان بازرسی به ماجرای ابقای تاج ورود کند / معنا ندارد که یک قانون حتی برای شهردار هم اعمال شود، اما برای رییس فدراسیون فوتبال نه



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,مهدی تاج
طیبه سیاوشی نماینده تهران در مجلس خواستار ورود رییس سازمان بازرسی کل کشور به ماجرای باقی ماندن مهدی تاج در فدراسیون فوتبال شد. 

به گزارش  انتخاب ، مهدی تاج که در فهرست روسای بازنشسته فدراسیون ها بود، با وجود پایان مهلت قانونی پس از رایزنی ها، در این سمت باقی ماند. بر اساسا اخبار منتشرشده، او با استناد به ماده ۶۰ «قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران» مصوب سال 91 که می گوید دستگاه‌ها مکلفند حسب درخواست جانبازان و آزادگانی که قبل از تصویب این قانون در خدمت دستگاه بود و قطع همکاری نموده‌اند، صرفا برای یک بار نسبت به اعاده به خدمت آنها اقدام نمایند، در فدراسیون ماندگار شده. گفته می شود تاج کارمند فولاد مبارکه اصفهان بوده و ظاهرا با ۲۵ سال سابقه فعالیت خود را بازنشسته کرده.

 

طیبه سیاوشی، نماینده تهران در مجلس در گفت و گو با «انتخاب» درباره این اقدام گفت:در مورد آقای تاج نیز مانند همه دستگاه های دیگر، قانون مصوب مجلس باید ملاک عمل قرار بگیرد. معنا ندارد که یک قانون حتی برای شهردار هم اعمال شود اما برای رییس فدراسیون فوتبال اعمال نشود.

 

رییس سازمان بازرسی به ماجرای ابقای تاج ورود کند / چطور ممکن است نظر رییس قوه مقننه هم بر رفتن تاج باشد، اما او بماند / معنا ندارد که یک قانون حتی برای شهردار هم اعمال شود، اما برای رییس فدراسیون فوتبال نه / فدراسیون فوتبال از بودجه عمومی استفاده می‌کند؛ وزیر ورزش هم باید در این باره نظر بدهد

 

او ادامه داد: به نظرم آقای سراج، رییس سازمان بازرسی کل کشور باید به این مسئله ورود کنند و نظر قطعی بدهند. 

 

سیاوشی افزود: چطور ممکن است که حتی نظر رییس قوه مقننه هم این باشد که رییس فدراسیون باید بر اساس قانون بروند اما ایشان در سمت خود بمانند. اگر این موضوع را بپذیریم، ممکن است بقیه فدراسیون های ورزشی هم همین بحث را پیش بکشند و خواستار ماندن شوند.

 

او با اشاره به مذاکرات تاج با شیخ سلمان، رییس ای اف سی و اینفانیتینو، رییس فیفا تصریح کرد: در این مورد حتی ورزیر ورزش نیز باید ورود کرده و نظر خود را اعلام کنند. صحبت های آقای تاج با مراجع بین المللی بدون توجه به مباحث داخلی بوده. واقعیت آن است که فدراسیون فوتبال از بودجه عمومی استفاده می کند. به نظرم وزیر ورزش باید با ورود قاطعانه به این موضوع، بحث بودجه را نیز مطرح کنند.

 

این نماینده اصلاح طلب مجلس درباره اینکه آیا در مذاکرات مورد اشاره تاج با مراجع بین المللی بحث تعلیق فوتبال ایران مطرح شده یا خیر، گفت: گویا تهدید تعلیق را مطرح نکرده اند اما ظاهرا گفته شده که این موضوع دخالت سیاست در ورزش تلقی می شود. به طور کلی نهادهای نظارتی باید به این مسئله ورود و تصمیم گیری کنند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------