آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

پیشنهاد جدید برای کی روش: کارلوس جانشین شاگردش می‌شود!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,کی روش
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با پیشنهاد جدیدی مواجه شده است. 

به گزارش ایلنا، نشریه ایندپندنت مدعی شد با برکناری روی کین و از هدایت تیم ملی فوتبال ایرلند به دلیل کسب نتایج ضعیف در مسابقات لیگ ملت‌های اروپا، کارلوس کی روش جدی ترین گزینه سرمربیگری آنهاست.

 

ایندپندنت نوشت: "مربی اسبق تیم فوتبال منچستریونایتد آماده است تا پس از هشت سال موفق در تیم ملی فوتبال ایران و رسیدن به جام ملت‌های آسیا، ایران را ترک کند. منابع نزدیک به ما گفته‌اند که کی روش علاقه مند به فعالیت در ایرلند است."

 

در ادامه این گزارش آمده است: "کی‌روش ایران را به جام‌های جهانی در سال های 2014 و 2018 رساند و تیمش نمایش قابل تحسین و محترمانه‌ای از خود نشان داد، که البته او در سال 2010 با پرتغال و در سال 2002 آفریقای جنوبی هم به این هدف دست پیدا کرده بود. کی روش 65 ساله همچنین به خاطر کمک به بازسازی فوتبال ایران مورد ستایش قرار گرفته و به دلیل همکاری با سر الکس فرگوسن در «اولدترافورد» در دو مقطع مختلف و کسب چندین عنوان لیگ و لیگ قهرمانان مورد تحسین واقع شده است."

 

"مبلغ قرارداد اونیل با فدراسیون فوتبال ایرلند 2 میلیون پوند بود که کمی بیش از رقم قرارداد کی‌روش با تیم ملی فوتبال ایران که 1.9 میلیون پوند است. با این وجود بعید به نظر می‌رسد که فدراسیون فوتبال ایرلند بخواهد مبلغ بسیار زیادی به جانشین اونیل پرداخت کند، به خصوص در حال حاضرکه حمایت مالی دنیس اوبراین، دستمزد سرمربیان ایرلند را پرداخت می‌کرد، ندارد. با این وجود کی‌روش به دنبال پروژه‌ای جدیدی می‌گردد و علاقمند است با مقامات فوتبال ایرلند در این باره صحبت کند."

 

روی کین در منچستریونایتد شاگرد کی روش بود و او بارها اعلام کرده بود اگر روزی دوباره با این مربی رو به رو شود حتما با او درگیری خواهد داشت!

 

سرمربی پرتغالی به همراه تیم ملی فوتبال ایران تا پایان جام ملت‌های آسیا قرارداد رسمی دارد و باید دید این پیشنهاد رسمی می‌شود یا خیر.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------