آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

رئال مادرید در جهنمی به نام «لالیگا»



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , رئال مادرید
آمار ناامید کننده تیم فوتبال رئال مادرید در فصل جاری لالیگا با شکست اخیر این تیم در خانه، این بار ضعیف ‌تر از قبل شد. 

به گزارش ایرنا، سرخوشی هواداران تیم فوتبال رئال مادرید به لطف چهار پیروزی متوالی که سرمربی جدید این تیم سانتیاگو سولاری برای آنها در تمامی رقابت‌ها (شامل 2 برد در لیگ قهرمانان) به ارمغان آورده بود، خیلی دوام نیاورد و باخت سنگین شنبه شب کهکشانی ‌ها در خانه این بار با نتیجه 3 بر صفر، آنها را به همان روزهای کابوس ‌‌واری برگرداند که در ابتدای فصل با سرمربی سابق خود خولن لوپتگی تجربه می ‌کردند. این موضوع بهانه‌ ای شده که روزنامه مارکا چاپ مادرید نگاهی آماری به وضعیت قهرمان فصل گذشته اروپا داشته باشد.

 

این نشریه می ‌نویسد: لالیگا برای رئال مادرید به یک جهنم تبدیل شده است. از زمان پیروزی‌ این تیم مقابل مالاگا در آخرین هفته از فصل 17-2016، رقابت‌ های داخلی برای سفیدپوشان پایتخت اسپانیا به کوه دردسر تبدیل شده است. هر هفته‌ ای مشکلی تازه سر راه رئال مادرید قرار گرفته که به اعتماد به نفس بازیکنان این تیم و روحیه آنها و هواداران‌ شان لطمه زده است. قهرمانی‌ های متوالی در لیگ قهرمانان اروپا تنها دلخوشی آنها برای از یاد بردن مشکلات ‌شان در رقابت‌ های داخلی بوده است که البته آن دلخوشی هم با مشکلات روزافزون تیم به تدریج در حال رنگ باختن است.

 

باخت این هفته کهکشانی ‌ها در خانه اییار نمکی بود که روی زخم باز رئالی ‌ها ریخته شد، زخمی کهنه که ناتوانی مربیان تیم برای ثبات دادن به نتایج‌ آنها در لیگ مانع از التیام آن می شود. رئال مادرید از بیست و یکم ماه مه سال 2017 که مالاگا را در ورزشگاه روسالدا شکست داد، 51 بازی دیگر در لالیگا انجام داده و تنها 28 بازی را برده است. این تیم در مابقی بازی ‌هایش 12 بار مساوی کرده و 11 بار شکست خورده است. این بدان معناست که پرافتخارترین تیم اسپانیا تنها 55 درصد از بازی ‌هایش را در این مدت برده است. این آمار نگران کننده بهتر نشان می ‌دهد که رئال مادرید در حال حاضر چه وضعیتی دارد.

 

به فرض اینکه تمام این 51 بازی طی یک فصل از لالیگا برگزار شده بود، رئال مادرید اکنون می ‌بایست از رقیب دیرینه ‌اش بارسلونا 21 امتیاز کمتر می‌ داشت و همین طور 27 امتیاز کمتر از اتلتیکومادرید. فاصله بزرگ موجود میان رئال مادرید و آبی ‌و‌اناری ‌های کاتالونیا یکی دیگر از مواردی است که به وجود مشکلاتی مزمن در لالیگا برای کهکشانی‌ ها دلالت دارد. آماری که وضعیت رئال مادرید را در 51 بازی اخیرش بدتر جلوه می‌ دهد، 60 گله خورده این تیم در قیاس با 47 گل خورده بارسلونا و تنها 30 گل خورده اتلتیکومادرید است. تمام این آمارها زنگ خطری است که رئال مادرید و طرفدارانش را بیش از پیش نگران می ‌کند.

 

رئال مادرید فصل گذشته را هم ضعیف آغاز کرد (3 باخت در 5 هفته اول لیگ) و در همان ابتدای فصل آن قدر امتیاز از دست داد که سرمربی وقت این تیم زین ‌الدین زیدان را خیلی زود مجاب کرد از ادامه تلاش برای رسیدن به بارسلونای صدرنشین صرف نظر کند و تمام تمرکزش را روی لیگ قهرمانان اروپا بگذارد. لالیگا برای زیدان اهمیت زیادی داشت و با اینکه برای سومین فصل متوالی با رئال مادرید قهرمان اروپا شد، در نهایت ناکامی در رقابت ‌های داخلی – با 17 امتیاز فاصله اختلاف با بارسلونا در پایان فصل - باعث شد او ترجیح دهد دست از هدایت آخرین تیم دوران بازیگری ‌اش بکشد.

 

پس از او لوپتگی با هدف سروسامان دادن به وضعیت رئال مادرید در لالیگا کارش را شروع کرد، اما او خیلی زود اخراج شد و حالا سولاری قرار است این هدف را محقق کند، اما او نیز تنها در سومین بازی‌ خود در لالیگا به عنوان سرمربی کهکشانی ‌ها با مشکلات قدیمی این تیم مواجه است.

 

فصل جاری برای رئالی ‌ها تا حدودی مشابه فصل گذشته آغاز شده است و امیدهای نشأت گرفته از سه برد متوالی ابتدای رقابت ‌ها، از زمان تساوی غیرمنتظره در خانه اتلتیک بیلبائو کمرنگ و کمرنگ ‌تر شده است. با این وجود از اقبال بلند کهکشانی ‌ها، سایر مدعیان قهرمانی لالیگا هم در 13 هفته سپری شده از لیگ امتیازات زیادی از دست داده ‌‌اند و به همین دلیل فاصله تیم مادریدی با صدر جدول تنها 6 امتیاز است. این یعنی که مردان سولاری هنوز می ‌‌توانند امیدوار باشند امتیازات از دست رفته در هفت بازی بدون پیروزی ‌شان را در این فصل لالیگا جبران کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------