آخرین اخبار ورزشی

مایکل شوماخر,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

حراج ۶ میلیون دلاری ساعت های مایکل شوماخر توسط خانواده اسطوره سابق فرمول یک نورا تاجدینی

قرار است که خانواده مایکل شوماخر کلکسیون ساعت‌های لوکس اسطوره فرمول یک آلمان را ظرف چند هفته آینده به حراج بگذارند. وضعیت…

برانکو با دست خالی به دنبال فتح تبریز!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , پرسپولیس
پرسپولیس پنجشنبه در تبریز به مصاف ماشین سازی خواهد رفت. 

به گزارش خبرآنلاین؛ با دو بازیکن مصدوم در طول مسابقه و لشکر مصدومانی که از بازی‌های قبل روی دست برانکو مانده بود، تساوی مقابل تراکتورسازی، نتیجه قابل قبولی برای او و شاگردانش به حساب می‌آمد. پرسپولیس اما برای رسیدن به هدف چاره‌ای ندارد جز اینکه در ادامه مسابقات نیم فصل اول خود با توان بیشتری ظاهر شود و در این مسیر رویارویی با حریف دیگر تبریزی در بازی آینده کار را برای شاگردان برانکو سخت می‌کند. آمار و ارقام نشان می‌دهد ماشین‌سازی در تبریز، حریف سخت‌تری از تراکتور برای پرسپولیسی‌ها خواهد بود.

 

پرسپولیس در حساس‌ترین مقطع فصل به تبریز می‌رود و بدون شک برانکو روی سه امتیاز این بازی حساب کرده است. برانکو در این بازی کمال کامیابی نیا را هم در اختیار ندارد و محسن ربیع‌خواه را در مقابل مدافعان قرار خواهد داد و در چنین شرایط کار برای‌شان سخت تر از قبل هم خواهد شد. ماشین‌سازی بازیکنان جوانی چون بابایی، خرم الحسینی و... را در ترکیب خود می‌بیند و این بازیکنان از انگیزه بالایی برای غلبه بر پرسپولیس و کمک به تیم بزرگتر شهر تبریز خواهند داشت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------