نشست مرادی، رستمی و رئیس کمیته ملی المپیک/ کیانوش به تیم ملی بازمی گردد؟



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , فدراسیون وزنه‌برداری
ظهر روز گذشته جلسه ای میان علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه‌برداری و کیانوش رستمی، قهرمان المپیک به میزبانی صالحی‌امیری، رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش فارس، بعد از ناکامی کیانوش رستمی در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا، این وزنه بردار با توجه به حاشیه‌های اخیرش از ترکیب تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی ترکمنستان خطر خورد و شانس حضور در این رقابت‌ها را از دست داد.

 

بعد از این اتفاق رستمی به اردوهای تیم ملی هم دعوت نشد و خبری از تمریناتش منتشر نشد تا به نوعی منزوی شود. وی که به عنوان یکی‌ از شانس‌های اصلی کسب مدال در المپیک محسوب می‌شد بعد از تغییر وزن نتوانست توفیق قابل توجهی کسب کند و حالا می خواهد برای شرکت در سومین المپیک ورزشی‌اش مجددا دست به کار شود.

 

چندی قبل هم بیرانوند، دبیر فدراسیون وزنه‌برداری اعلام کرد که برای سوال از رستمی مبنی بر آمادگی‌اش برای حضور در مسابقات قطر کاپ با وی تماس گرفته، اما جواب نداده است، اما رستمی مدعی شد که فدراسیون تماسی با وی برای حضور در این رقابت‌ها که به عنوان یکی از مراحل کسب سهمیه المپیک محسوب می‌شود، نداشته است تا مشکلات طرفیت بیش از قبل شود.

 

به همین منظور و برای رفع کدورت‌ها و تصمیم‌گیری برای رقابت‌های آینده، ظهر روز گذشته صالحی‌امیری، رئیس کمیته ملی المپیک میزبان علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه‌برداری و کیانوش رستمی بود تا به نوعی اختلافات را حل و فصل کند.

 

در این جلسه ظاهرا اتفاقات خوبی رخ داده و قول‌هایی هم از سوی کیانوش داده شده است و باید دید آیا به زودی شاهد بازگشت رستمی به اردوهای تیم ملی خواهیم بود یانه و آیا این وزنه‌بردار حاضر می‌شود در چارچوب تعیین شده تیم‌ملی قرار بگیرد یا نه.

 

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------