پوچتینو: در فوتبال غیر ممکن وجود ندارد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,مائوریسیو پوچتینو
سرمربی تاتنهام از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر اینتر بسیار راضی است. او امید زیادی دارد که تیمش بارسلونا را در نوکمپ شکست دهد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، تاتنهام در دیدار حساس برابر اینتر با تک گلی که کریستیان اریکسن به ثمر رساند توانست به پیروزی برسد تا قبل از دیدار حساس برابر بارسلونا امیدوار به صعود به دور بعد باشد.

 

پوچتینو سرمربی آرژانتینی تاتنهام پس از این بازی گفت: هم خوب بازی کردیم و هم با شایستگی توانستیم سه امتیاز را به دست آوریم. اینتر هم بازی خوبی را به نمایش گذاشت. این پیروزی به خاطر تلاش زیاد بازیکنان رقم خورد. ما فرصت های خوبی را خلق کردیم. الان در رده دوم جای داریم و صعودمان به عملکرد خود ما در دیدار نهایی بستگی دارد.

 

او درباره دیدار حساس برابر بارسلونا در هفته پایانی گفت: در فوتبال غیر ممکنی وجود ندارد. احتمال هر نتیجه‌ای وجود دارد. بازی سختی پیش رو داریم اما برای پیروز شدن باید در درجه نخست به توانایی خود ایمان داشت.

 

سرمربی تاتنهام در پایان گفت: به بازیکنان تیمم افتخار می کنم. از آنها رضایت کامل را دارم اما هنوز نیاز به کسب تجربه داریم و باید این راه را ادامه داد. فضای خوبی در تیم حاکم شده است. دیدار بسیار حساسی برابر آرسنال پیش رو داریم و باید بتوانیم به پیروزی برسیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------