قادریان: ۱۰ ماه پدرم درآمد اما به جهانی نرفتم/ حضور دائم در سوله به کشتی ضربه زد!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,سعید عبدولی یوسف قادریان
فرنگی‌کار وزن ۸۲ کیلوگرم ایران با بیان این که اردوهای طولانی مدت باعث ضربه به کشتی ایران شده است، گفت: ۱۰ ماه در اردوهای تیم ملی پدرم درآمد اما آخر به رقابت‌های جهانی اعزام نشدم.

یوسف قادریان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره بازگشت دوباره محمد بنا به تیم ملی کشتی فرنگی اظهار کرد: از این که بنا بار دیگر هدایت تیم ملی را در دست گرفته خوشحالم و امیدوارم با حضور او کشتی فرنگی ایران دوباره به روزهای اوج خود بازگردد و نتایجی در خور نام کشتی ایران به‌دست بیاید.

 

دارنده مدال برنز جهان درباره اعزام نشدنش به رقابت‌های جهانی مجارستان و اعزام سعید عبدولی در وزن ۸۲ کیلوگرم خاطرنشان کرد: دوست ندارم به گذشته برگردم و به اتفاقاتی که برایم رخ داد فکر کنم. قسمت من نبود که به رقابت‌های جهانی بروم و نخواستند که من در تیم ملی باشم. ۶ ماه در اردوهای تیم ملی پدرم درآمد اما آخر سر هم نخواستند که من اعزام شوم. این همه فشار تمرینات و استرس روحی و روانی را ماه‌ها در اردوهای تیم ملی تحمل کردم و در انتخابی تیم ملی قهرمان شدم اما در آخر به رقابت‌های جهانی نرفتم.

 

وی افزود: از همان ابتدا در اردوهای تیم ملی بودم و اگر می‌دانستم قرار است چنین کاری با من بکنند هیچ‌وقت در اردوی تیم ملی نمی‌ماندم چرا که همه زحماتم بر باد رفت. به هر حال هر چه که بوده تمام شده و در حال حاضر تمریناتم را به‌خوبی در باشگاه دنبال می‌کنم تا در بهترین شرایط در خدمت تیم ملی باشم.

 

فرنگی‌کار وزن ۸۲ کیلوگرم ایران درباره ارزیابی خود از ناکامی تمام عیار تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های جهانی مجارستان که با تک مدال برنز مهدی علیاری همراه بود گفت: بچه‌ها خیلی خوب تمرین کردند و فکر می‌کنم از نظر روحی و روانی مشکل داشتند و خیلی خسته شده بودند. به نظر من اردوهای بلند مدت تاثیر مخربی بر روحیه کشتی گیران داشت چرا که ۱۰ ماه حضور مداوم در اردو واقعا روحیه همه را از بین برده بود.

 

قادریان در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نیست در نحوه برگزاری اردوهای تیم ملی تجدید نظر اساسی صورت گیرد؟ اظهار کرد: واقعا اردوهای طولانی مدت به کشتی ایران ضربه می‌زند و خیلی از کشورهای پیشرفته در کشتی از برپایی اردوهای طولانی مدت خودداری می‌کنند. حضور مداوم در اردوها، کشتی‌گیران را خسته می‌کند و باعث می‌شود انگیزه و روحیه کافی نداشته باشند. باید برنامه‌ریزی به شکلی متعادل باشد نه این که کشتی‌گیران همیشه در اردو حاضر شوند و صبح تا شب در فضایی یکنواخت به سر ببرند. ۱۰ یا ۲۰ روز هم نمی‌توان در آن سوله دوام آورد واقعا کم می‌آورید و خسته می‌شوید. اگر برنامه‌ریزی خوبی صورت گیرد کشتی‌گیران می‌توانند خارج از اردوهای تیم ملی نیز به‌خوبی تمرینات‌شان را هماهنگ با سرمربی تیم ملی دنبال کنند.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------