منشا: قهرمان می‌شویم و این روزها را به یاد می‌آوریم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,گادوین منشا
گادوین منشا اعتقاد دارد پرسپولیس در انتهای فصل می‌تواند قهرمان لیگ باشد. 

به گزارش خبرآنلاین؛ پرسپولیسی ها خود را مهیای دیدار مقابل ذوب آهن اصفهان می کنند. بازی سخت دیگری که این تیم مجبور است با یکسری بازیکن محروم و مصدوم در لیگ حضور یابد اما گادوین منشا به همه این بازی ها با چشم امیدواری نگاه می کند. مهاجم نیجریه ای پرسپولیس می گوید: «در دیدار مقابل ماشین سازی می توانست هزاران اتفاق بیفتد اما بهترین اتفاق را انتخاب کردیم و به پیروزی رسیدیم. می توانستیم گل های بیشتری هم بزنیم مثل دو گل دیگر هم سهم ما از این بازی بود ولی با همین شرایط هم برنده بازی بودیم و سه امتیاز را گرفتیم.»

 

تین بازیکن اضافه کرد: «برای من و تک تک بازیکنان تیم، این روزها هرگز فراموش نمی شود. در این روزها، نه تنها بازیکنان کمی داریم بلکه در هر هفته، یکی، دو نفر دیگر هم مصدوم می شوند و نمی توانیم از آنها استفاده کنیم. طبیعتا این موضوع برای هر تیم دیگری پیش می آمد، شاید نمی توانستند حتی بازی های شان را در 90 دقیقه به پایان برسانند اما داستان ما با بقیه تیم ها تفاوت هایی دارد.»

 

منشا ادامه داد: «ما نمی خواهیم تسلیم شویم و برای کوچک ترین موفقیت ها هم می جنگیم. وقتی فصل را با قهرمانی تمام کردیم، در مورد این روزها بیشتر صحبت می کنیم و این بازی ها را به یاد می آوریم که با کمترین بازیکن توانستیم بیشترین امتیاز را کسب کنیم. در 3 دیدار گذشته، نیمی از بازیکنان را در اختیار نداشتیم اما 7 امتیاز از 9 امتیاز ممکن مقابل پیکان، تراکتورسازی و ماشین سازی به دست آوردیم. این مساله کوچکی نیست که از ذهن مان برود.»

 

بازیکن شماره 90 پرسپولیس گفت: «رابطه همه ما با برانکو بسیار خوب است و از بالاترین سطح رابطه بین بازیکن و مربی سود می بریم. همه می خواهیم به او و تیمی که ساخته کمک کنیم تا باز هم جام به دست بیاورد. از وقتی من به پرسپولیس آمدم، یک بار قهرمان لیگ برتر و دو بار قهرمان سوپرجام شدم و دلم می خواهد بار دیگر این قهرمانی ها را تجربه کنیم. ما قهرمان غرب آسیا و نایب قهرمان لیگ قهرمانان هم شدیم و افتخارات زیادی در کنار هم کسب کردیم. اگر با همین روند پیش برویم، در لیگ ایران برای سومین بار قهرمان خواهیم شد. این تمام چیزی است که می خواهیم.»

 

منشا در نهایت گفت: «مسائل زیادی در تیم ما وجود دارد که می تواند حاشیه هایی به دنبال داشته باشد اما همه بازیکنان در کنار هم تمرین و بازی می کنند. حتی روزی که گفته شد نباید تمرین کنیم، یک تصمیم جمعی گرفتیم و حامی یکدیگر بودیم. قطعا راز موفقیت تیمی که می خواهد قهرمان ایران باشد، همین است. بازیکنان در داخل تیم، یک جور فکر می کنند و حتی اگر اختلافی در میان باشد، به خاطر موفقیت تیم از آن می گذریم. به همین علت است که می بینید بازیکنان هیچ دلخوری از هم ندارند و رفاقت بین مان در بالاترین سطح است.»

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------