آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

لیگ اروپا؛ صعود یاران آزمون به دور بعد در شب شکست شاگردان کلوپ

در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا تیم فوتبال آاس رم توانست با دو گل میلان را شکست دهد. به گزارش ایرنا، دور…

عذرخواهی کلوپ از خوشحالی افراطی بعد از پیروزی در داربی



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,یورگن کلوپ
سرمربی لیورپول از خوشحالی افراطی‌اش بعد از گل دقیقه ۵+۹۰ برابر اورتون عذرخواهی کرد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از ساکرنت، در یکی از حساس‌ترین دیدار های لیگ برتر فوتبال انگلیس دیشب (یک‌شنبه‌) یک دیدار برگزار شد که در آن لیورپول و اورتون در داربی مرسی ساید برابر هم قرار گرفتند که این دیدار تا دقایق پایانی با تساوی بدون گل در جریان بود اما اوریگی موفق شد گل پیروزی تیمش را در ثانیه‌های پایانی بازی به ثمر برساند تا لیورپول سه امتیاز حساس را به دست بیاورد و از کورس قهرمانی عقب نماند.

 

یورگن کلوپ بعد از این گل، خوشحالی جالب توجهی از خودش نشان داد که مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. او بعد از پایان بازی گفت‌: اول از همه، می‌خواهم به خاطر نحوه خوشحالی‌ام از سیلوا، سرمربی اورتون عذرخواهی کنم. من بلافاصله بعد از سوت پایان بازی به سمت او رفتم و گفتم که اورتون چه تیم خوب و قابل احترامی است و این مربی هم عملکرد خوبی داشته است. برنده شدن در داربی‌ها بسیار سخت است و خوشحالم که توانستیم در یک دیدار سخت، سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم. خوشحالی من بعد از گل ثانیه‌های پایانی، غریزی بود. نمی‌توانستم احساساتم را کنترل کنم.

 

سرمربی آلمانی لیورپول در پایان صحبت‌های خود، اضافه کرد: هر دو تیم عملکرد خوبی از خودشان به نمایش گذاشتند. ما توانستیم بازی را کنترل کنیم اما حریف هم قابل احترام بود. متاسفانه از فرصت‌هایمان به خوبی استفاده نکردیم و هر دو دروازه‌بان امشب عملکرد بسیار خوبی داشتند. در نهایت از بازیکنانم تشکر می‌کنم که توانستند سه امتیاز حساس این بازی را به دست بیاروند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------