وعده وزیر ورزش به گرشاسبی/تلاش می‌کنیم بمانی!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , گرشاسبی
هر روز که به ۱۵ آذرماه نزدیک می‌شویم صدای پای رفتن بازنشستگان شاغل در ورزش کشور بیشتر از قبل شنیده می‌شود و به نظر می‌رسد با برخی از اتفاقات رخ داده، از ۱۶ آذرماه خون جدیدی به عرصه مدیریت کشور تزریق خواهد شد.

به گزارش فرهیختگان،در فوتبال اما حساسیت‌ها برای جدایی مدیران بازنشسته بیشتر از هر زمان دیگری شده و هنوز تکلیف خیلی از پست‌ها در این حوزه نامشخص است که یکی از آنها وضعیت گرشاسبی، مدیرعامل پرسپولیس است که باید به خاطر بازنشسته بودن جای خود را به فرد دیگری بدهد اما اخباری منتشر شده مبنی‌بر اینکه احتمال ماندنش نیز کم نیست.

 

 رضایت وزیر از عملکرد گرشاسبی

مجمع سالانه عادی باشگاه پرسپولیس روز شنبه با حضور وزیر ورزش و نمایندگان برخی از وزرا در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد. از این جلسه اخبار زیادی به بیرون درز پیدا نکرد اما مشخص است که در این جلسه حسابرسی و گزارش عملکرد مالی باشگاه پرسپولیس قرائت شده است. از طرف دیگر وزیر ورزش از برگزاری این جلسه بسیار ابراز رضایت و صحبت‌های مطرح شده در این جلسه را مثبت ارزیابی کرد.

 

در این مجمع، وزیر، اقدامات انجام شده در یک سال اخیر در باشگاه پرسپولیس را مورد قبول اعلام کرد و عنوان داشت که تیم پرسپولیس از نظر عملکرد فنی با توجه به حضور در فینال آسیا و همچنین اقدامات مدیریتی با توجه به پرداخت بدهی‌ها نمره مورد قبولی گرفته؛ وزیر ورزش از مدیریت فعلی که در یک‌سال اخیر سکان باشگاه پرسپولیس را در اختیار داشته، ابراز رضایت کرد.

 

 خصوصی‌سازی امید بازنشسته‌های پرسپولیس

در باشگاه پرسپولیس علاوه‌بر مدیرعامل، بازنشستگان دیگری هم مشغول به کار هستند و در سطوح مختلف به کار در این باشگاه مشغولند. موضوع منع به کارگیری بازنشسته‌ها باعث شده تا سرنوشت برخی از مدیران بازنشسته شاغل در ورزش هم دچار تزلزل شده و این مدیران باید طبق قانون از سمت خود کناره‌گیری کنند. در همین راستا با وجود بازنشستگی حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تلاش‌هایی برای ورود باشگاه پرسپولیس و حتی استقلال به چرخه خصوصی شدن در حال انجام است تا در صورت رخ دادن این اتفاق، بازنشستگان مشکلی برای کار در این دو باشگاه نداشته باشند. در باشگاه پرسپولیس علاوه‌بر مدیرعامل که عضو هیات‌مدیره هم هست، سه عضو دیگر این هیات‌مدیره هم بازنشسته هستند و ادامه فعالیت آنها در این باشگاه هم زیر سوال رفته است.

 

 زلزله مدیریتی در انتظار پرسپولیس؟

ظاهرا هر سرنوشتی که برای گرشاسبی در پرسپولیس رقم بخورد برای سایر اعضای هیات‌مدیره این باشگاه هم رقم خواهد خورد به این معنا که اگر گرشاسبی ماندنی شود اعضای هیات‌مدیره هم در سمت خود ماندنی خواهند شد و اگر مدیرعامل فعلی پرسپولیس مجبور به کناره‌گیری از سمت خود شود هر سه عضو هیات‌مدیره هم باید سمت خود را ترک کنند که در صورت رخ دادن این موضوع، زلزله مدیریتی در پرسپولیس رخ خواهد داد و نفرات جدید وارد چارت مدیریت پرسپولیس خواهند شد.

 

این در حالی است که وزیر ورزش و جوانان در تلاش است تا بتواند مجوز ورود سرخابی‌ها به عرصه خصوصی‌سازی را بگیرد تا با این اتفاق، حمیدرضا گرشاسبی و اعضای هیات‌مدیره پرسپولیس در سمت خود باقی بمانند. قرار است مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در جلسه هیات دولت که روز چهارشنبه ۱۴ آذرماه برگزار خواهد شد در این باره رایزنی‌هایی انجام دهد تا در صورت فراهم بودن شرایط، مجوز ورود پرسپولیس و استقلال به عرصه خصوصی‌سازی را دریافت کند.

 

 وعده وزیر به گرشاسبی

آخرین خبر این است که طبق اطلاعاتی که خبرنگار  ما کسب کرده، وزیر ورزش و جوانان به مدیران پرسپولیس اعلام کرده که راضی به ادامه کار آنها در این باشگاه است و همه تلاشش را خواهد کرد تا آنها در سمت خود باقی بمانند اما اگر نتواند در جلسه این هفته هیات دولت مجوز ماندن آنها را بگیرد به ناچار باید تا روز پنجشنبه از سمت خود کناره‌گیری کنند. با این حال گفته می‌شود وزیر به گرشاسبی وعده داده که سعی می‌کند راهکاری برای ابقای او بیابد چراکه علاقه‌مند نیست فعلا در مدیریت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تغییر خاصی رخ دهد. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------