فتحی: بازیکن عراقی را نمی‌خواهیم/ تیام نه، برای کار شخصی به دوبی رفتم!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,امیرحسین فتحی
امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال از عملکرد این تیم در دیدار مقابل سپیدرود رضایت دارد و به هواداران قول داد این روند ادامه خواهد داشت 

به گزارش ایلنا، امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال از عملکرد این تیم در دیدار مقابل سپیدرود رضایت دارد و به هواداران قول داد این روند ادامه خواهد داشت با سرپرست باشگاه استقلال در خصوص شرایط تیم و همچنین وضعیت نقل و انتقالاتی ابی پوشان صحبت کردیم

 

برد خوبی را مقابل سپیدرود کسب کردید؟

توانستیم بعد از مدت‌ها پیروزی پر گل را به دست بیاوریم این پیروزی خیلی به ما کمک می‌کند تا جایگاه‌مان را در جدول رده‌بندی بهبود ببخشیم من قبل از این بازی هم گفته بودم استقلال به زودی به روزهای خوب گذشته خود باز خواهد گشت و هواداران مطمئن باشند این تیم در نیم فصل دوم متحول خواهد شد.

 

سفر یک روزه شما به دوبی باعث ایجاد حرف و حدیث شد؟

برای خودم هم جالب بود این همه حرف و حدیث برایم به وجود آمد من برای انجام کار شخصی به دوبی رفته بودم اما همه جا نوشتند فتحی رفته تیام را بیاورد. فتحی به دنبال اسپانسر برای ساخت ورزشگاه است. فتحی دنبال پول عجمان است و خیلی از مطالب دیگر که هیچکدام درست نبود.

 

آیا قرار است یک مربی آلمانی به کادر فنی شما اضافه شود؟

آقای شفر هنوز نام هیچ مربی‌ای را به ما ارائه نکرده‌اند قرار است پس از بازی مقابل پدیده لیست مورد نظر خود را به ما بدهند اینها همه گمانه‌زنی است.

 

بحث حضور جباروف و تیام به کجا رسید؟

تیام مدنظر ما نیست و پرونده بازگشت وی به استقلال منتفی است در خصوص جباروف هم باید کادر فنی را شفر نظر نهایی خودشان را ارائه کنند.

 

قرار بود هفته‌ای یک بار تمرینات شما به روی خبرنگاران باز باشد؟

در این رابطه نامه‌نگاری‌ های لازم را انجام دادیم پس از آنکه قرارداد جدیدمان با صنایع دفاع امضا کردیم در آن قید خواهیم کرد که خبرنگاران بتوانند به تمرینات بیایند.

 

به دنبال جذب صفا هادی بازیکن عراقی هستید؟

خیر این بازیکن در لیست ما نیست

 

بحث تمدید قرارداد حسین حسینی به کجا رسید؟

حسینی یکی از بااخلاق‌ترین بازیکنان ما است و در نیم به دنبال آن هستیم که قرارداد وی را تمدید کنیم.

 

عمران زاده هم بابت پرداخت نشدن مطالباتش دلخور است

عمران زاده یکی از بازیکنان متعصب و با اخلاق استقلال بوده او حق دارد و قطعا در اولین فرصت مبلغ قرارداد وی را پرداخت‌ خواهیم کرد و از اینکه در این مدت صبوری به خرج داده ممنون وی هستیم.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------