عجیب‌ترین اتفاق در توپ طلای مودریچ؛ رای‌دهنده‌ نامرئی!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,توپ طلا
مراسم توپ طلا روز دوشنبه برگزار شد و طبق رایی که روزنامه نگاران در نظر گرفته بودند، لوکا مودریچ با 300 امتیاز اختلاف نسبت به رقبا به‌عنوان بهترین بازیکن جهان در یک سال اخیر انتخاب شد. 

به گزارش ایلنا، با این حال، نشریه الوطن با بررسی رای‌ها به این نتیجه رسیده که نماینده کومور حتی وجود خارجی ندارد! تویمیمو عبدو عکاس سابق فوتبال در این رابطه گفت: من از دیدن نام نشریه‌ای به نام البلد کومور تعجب کردم. من این نشریه را می‌شناختم و حدود 6 سال است که تعطیل شده است. در حقیقت در این نشریه هیچ گاه شخصی به نام عبدو بوینا حضور نداشت. ما دو خبرنگار ورزشی به نام‌های عبدل یوسف و شریف حسین داشتیم.

 

در توضیحاتی که فرانس فوتبال درباره رای دهنده‌ها ارائه کرده، نام عبدو بوینا به چشم می‌خورد که به‌عنوان نماینده کومور در مجمع روزنامه نگاران حرفه‌ای فعالیت دارد. 188 روزنامه‌نگار برای توپ طلا رای داده‌اند که نسبت به سال قبل که 196 روزنامه نگار بود، با افت روبه‌رو شده است.

 

استفان احمدی از ACJS نیز گفت: شخصی به نام عبدو بوینا در اتحادیه روزنامه نگاران کومور وجود ندارد. بعید می‌دانم که این شخص متعلق به ارگانی باشد که همچنان به کار ادامه می‌دهد.

 

اما اشتباه دوم فرانس فوتبال درباره کومور، پرچم این کشور است. در حقیقت پرچمی که در فرانس فوتبال از آن استفاده شده، حدود 17 سال است که دیگر مورد استفاده این کشور نیست و به پرچم دیگری تغییر شکل داده است ولی بی‌توجهی فرانس فوتبال در این رابطه در نوع خود بسیار جالب است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------