چالش‌های فهرست ۳۵ نفره تیم‌ملی از نگاه مدیرروستا



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,تیم‌ملی
پیشکسوت تیم‌ملی ایران می‌گوید دعوت شدن فرشاد احمدزاده به اردوی تیم ملی فوتبال برای جامعه ورزش جای ابهام دارد. 

علی اصغر مدیر روستا، پیشکسوت تیم‌ملی ایران در گفت‌وگو با ایسنا درباره اعلام شدن فهرست ۳۵ نفره تیم ملی ایران برای مسابقات جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: هر مربی یک سلیقه‌ منحصر به فرد دارد و در ادامه آن با یک سری انتقادهایی روبه‌رو خواهد بود. در این فهرست بعضی از افراد بدون دلیل انتخاب شده‌اند. مثلا فرشاد احمدزاده که در پرسپولیس بازی می‌کرد و فیکس بود به تیم ملی دعوت نشد اما وقتی لژیونر می‌شود و در تیم‌های اروپایی بازی می‌کند، به تیم ملی دعوت می‌شود. این مساله برای جامعه ورزش مبهم است.

 

او ادامه داد: شاید نظر مربی این باشد که هر بازیکنی که به خارج برود و لژیونر شود می‌تواند به تیم ملی دعوت شود. اما در کل این مساله ایرادی ندارد و به سلیقه مربی مربوط می‌شود.

 

مدیرروستا درباره دعوت شدن بازیکنانی مثل پژمان منتظری که با وجود مصدومیت و سن بالا به تیم ملی دعوت می‌شود اما سید جلال حسینی به تیم ملی دعوت نمی‌شود، گفت: یک سری اتفاقاتی در تیم‌ملی اتفاق می‌افتد که من از آن بی‌اطلاع هستم. سید جلال حسینی نیز یکی از بهترین‌های لیگ بود و با زحمت‌های او بود که پرسپولیس توانست به فینال لیگ‌ قهرمانان و قهرمانی لیگ‌ برتر برسد. فکر می‌کنم دلیل این مشکلات و کج سلیقگی‌ها اختلافات برانکو و کی‌روش باشد.

 

این بازیکن پیشین تیم‌ملی ایران در ادامه اضافه کرد: به نظر من باید باتجربه‌ها با این که دوست دارند سال‌ها در تیم‌ملی باشند، باید خودشان از تیم‌ملی کنار بروند یا مربی تیم ملی استراتژی جوانگرایی را پیاده کند. فکر می‌کنم جام ملت‌ها دلیل حضور باتجربه‌ها در فهرست تیم‌ملی باشد.

 

مدیر روستا درباره مهاجمان فهرست تیم‌ ملی اظهار کرد: مهاجمان تیم‌ ملی در زمان افت‌شان هستند. آن‌ها در مقدماتی جام‌جهانی عملکرد خوبی داشتند اما در جام‌جهانی کیفیت لازم را نداشتند. الان هم در بازی‌های باشگاهی‌شان بازی داده نمی‌شوند. امیدوارم که در هفته‌های آینده بتوانند به شرایط ایده‌آل خود برگردند. آن‌ها بازیکنان خوبی هستند و می‌توانند بهترین باشند فقط باید فعل خواستن را صرف کنند. جام‌ملت‌های آسیا می‌توانند انگیزه خوبی برای آن‌ها باشد.

 

او در پایان درباره شرایط تیم‌ملی در جام‌ملت‌های آسیا خاطرنشان کرد: ما در مرحله گروهی مشکلی نخواهیم داشت و هیچ حرف و حدیثی در آن نخواهد بود اما مشکل اصلی ما با سه تیم اصلی یعنی کره جنوبی و ژاپن و استرالیا است. باید ببینیم استراتژی تیم در این بازی‌ها چه خواهد بود. ما اگر بخواهیم با استراتژی حمله مقابل این تیم‌ها بازی کنیم، چون تمرین کافی این استراتژی را نداشتیم، نمی‌توانیم با این تیم‌ها پایاپای بازی کنیم. من فکر می‌کنم با همان استراتژی چند ساله خود یعنی در دفاع جمع شدن و ضد حمله زدن کار کنیم موفق‌تر هستیم.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------