آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

با برانکو جلسات خوبی داشتم/از جمعه نقل و انتقالات را آغاز می‌کنیم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,برانکو
سرپرست باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه مشکل تمرین و بازی این تیم حل شده است، گفت: از روز جمعه کارمان را در نقل و انتقالات شروع می‌کنیم و جای نگرانی وجود ندارد. 

به گزارش مهر، ایرج عرب درباره مشکلات مالی پرسپولیس و گلایه بازیکنان از این مسائل، گفت: محرومیت باشگاه در حال حل شدن است. مسائل مالی هم یک مقدار به تغییرات مدیریتی بر می گردد. عدم ثبات مدیریتی مشکلاتی ایجاد کرده بود که این مشکلات هم حل می شود. یک دوره کوتاه مدت در نظر گرفته ایم تا آنرا برطرف کنیم. برنامه ای برای چند ماه بعد هم داریم.

 

وی افزود: امروز در تمرین حاضر شدم و مسائل را شفاف برای بازیکنان و کادر فنی توضیح دارم. آرامش در تیم حاکم است و برای تمرین و بازی بعدی مشکلی نیست.

 

عرب درباره حکمش و اینکه سرپرست موقت باشگاه است یا خیر، گفت: کلمه موقت در حکم بنده نیست. وزیر از من خواست با قدرت کار کنم. باید بدانیم هیچ چیزی دائمی نیست. سعی می کنم به این کلمات توجه نکنم.

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا در این باشگاه حق امضا دارد یا خیر؟ تصریح کرد: مشکلی برای امضا ندارم. وقتی آقای گرشاسبی مدیرعامل بود، من نفر دوم باشگاه بودم و از همان موقع حق امضا داشتم. وقتی هم گرشاسبی هم بلاتکلیف بود بنده نامه ها امضا می کردم. جا دارد از آقای گرشاسبی تشکر کنم. متاسفانه تلاش ها برای باقی ماندن گرشاسبی نتیجه ای نداشت.

 

عرب درباره نقل و انتقالات باشگاه و اینکه آیا برانکو به وی لیست خرید بازیکنان را داده است؟ گفت: با برانکو دو جلسه داشتم و به نتایج خوبی رسیدیم. ایشان لیستی نداده است ولی از روز جمعه نقل و انتقالات را شروع می کنیم و کارها را پیش می بریم. جای نگرانی وجود ندارد.

 

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------