استعفای رئیس کمیته جنجالی فدراسیون فوتبال/پازل نزدیک به تکمیل است



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,فدراسیون فوتبال
رئیس یکی از جنجالی‌ترین کمیته‌های فدراسیون فوتبال که در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر مورد انتقادات زیادی قرار گرفت در راستای تکمیل پازل بازنشسته‌ها بزودی از مسئولیتش کنار خواهد رفت. 

به گزارش مهر، با کنار رفتن علی کفاشیان از مسئولیتش در کمیته فوتسال یکی دیگر از پازل های تعیین تکلیف بازنشسته‌های فدراسیون فوتبال سرجایش قرار گرفت اما هنوز چند پازل دیگر تا تکمیل سناریوی از قبل طراحی شده باقی مانده است.

 

اولین پازل این معما مربوط به مهدی تاج بود که باید به علت بازنشستگی صندلی ریاست را ترک می کرد اما بعد از کش و قوس فراوان بالاخره توانست با فشارهایی که از داخل و خارج بوجود آمد، از یک ماده قانونی ایثارگران استفاده کند و همچنان بر صندلی ریاست تکیه بزند.

 

نفر بعدی که از مدتها قبل صحبت از رفتنش مطرح شده بود، محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون بود که هم به دلیل بازنشسته بودن و هم به دلیل دیگری باید مسئولیتش را ترک می کرد. او هم از این مسئولیت استعفا کرد و رفت تا یکی دیگر از پازل ها تکمیل شود.

 

درحالی که قرار بود فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا وارد ماجرای پر حرف و حدیث فوتبال ایران شوند، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش در نشست ویژه ای با مهدی تاج به توافقات تازه ای دست پیدا کردند تا سناریوی حل مشکل فدراسیون وارد مرحله تازه ای شود.

 

با رفع خطر ارسال نامه فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا، مهدی تاج با آرامش بیشتری کار را پیش برد و روز سه شنبه نیز علی کفاشیان رئیس کمیته فوتسال و نایب رئیس فدراسیون از مسئولیت خود کناره گیری کرد. 

 

خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد که تا قبل از برگزاری مجمع یکی دیگر از اعضای بازنشسته هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مسئولیت خود را ترک خواهد کرد. این فرد که به احتمال زیاد فریدون اصفهانیان خواهد بود، رئیس کمیته داوران است که در نیم فصل اول لیگ برتر سیاه پوشان تحت مدیریت او جنجال زیادی به راه انداختند و با قضاوت هایی که داشتند صدای همه مربیان را درآوردند. 

 

بر این اساس فریدون اصفهانیان رئیس کمیته جنجالی داوران نیز بزودی استعفایش را اعلام خواهد کرد تا یکی دیگر از افراد بازنشسته هیات رئیسه تعیین تکلیف شود. 

 

قرار است سایر اعضای بازنشسته هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مجمع این فدراسیون که دیماه برگزار خواهد شد، استعفایشان را اعلام کنند تا اعضای مجمع در مورد انتخاب نفرات جایگزین اعلام نظر و تصمیم گیری کنند. محمود شیعی، محمود اسلامیان و حیدر بهاروند بازنشسته های دیگر هیات رئیسه فدراسیون فوتبال هستند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------