آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

گواردیولا: به من ارتباطی ندارد چرا مورینیو در هتل زندگی می‌کرد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,پپ گواردیولا
سرمربی منچسترسیتی حاضر به صحبت درباره زندگی خصوصی مورینیو در منچستریونایتد نشد.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل،  پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی برخلاف ژوزه مورینیو توانسته است خودش را در شهر منچستر جا بیندازد. ژوزه مورینیو در طول مدت حضور خود در منچستر دور از خانواده بود و در هتل ۵ ستاره لوری به مدت ۸۹۵ روز اقامت داشت ولی گواردیولا از زمانی که به منچسترسیتی آمده است همراه فرزندان و همسرش در آپارتمان ساکن بوده است.

 

پپ گواردیولا در پاسخ به این سوال که چرا مورینیو مانند او در منچستر در کنار خانواده اش نبود؟ گفت:‌ من دلیل این مساله را نمی‌دانم. من نمی‌توانم درباره زندگی خصوصی مورینیو صحبت کنم. من فکر می‌کنم آن چه در مستطیل سبز رخ می‌دهد مهم است. خانواده من این‌جا هستند و فکر می‌کنم این طبیعی است که این‌جا در یک آپارتمان باشیم. ژوزه تصمیم گرفت که تنها باشد و در هتل زندگی کند و به رستوران‌ها برود. او ۲۴ ساعت در اتاق نبوده است و قطعا بیرون نیز می‌رفته است. 

 

منچسترسیتی باید امروز شنبه در لیگ برتر انگلیس برابر کریستال پالاس قرار گیرد.

 

شکست منچستریونایتد برابر لیورپول باعث شد که مورینیو از یونایتد اخراج شود و ۸۹۵ روز اقامت مربی پرتغالی در هتل پنج ستاره لوری نیز به پایان برسد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------