ایران شانس زیادی برای قهرمانی آسیا ندارد/ بهترین روش برای کی‌روش



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , کی‌روش
مدرس فدراسیون بین المللی فوتبال گفت: تنها راهکاری که تیم ملی ایران برای نتیجه گرفتن در جام ملت‌های آسیا دارد، بازی کردن به همان شیوه‌ای است که در جام جهانی به میدان رفت. 

مسعود اقبالی در گفتگو با مهر اظهار داشت: تیم ملی ما نسبت به گذشته به خصوص نسبت به جام جهانی که مدت کمی از آن می‌گذرد، تغییرات زیادی نداشته است. نه نفرات تیم تغییر کرده، نه استراتژی و نه تفکرات سرمربی. پس باید انتظار داشت تیم ملی در جام ملتها هم با همان شیوه‌ای ظاهر شود که در جام جهانی حضور داشت.

 

وی بیان داشت: البته به نظر نمی‌رسد که تیم ملی برای صعود از گروهی که عراق، یمن و ویتنام در آن حضور دارند مشکلی داشته باشد. طبیعتا شانس ایران و عراق برای صعود بیشتر است. اما آنچه مهم است اینکه تیم ما باید بعنوان تیم اول صعود کند تا مسیر هموار تری برای رسیدن به فینال داشته باشد. 

 

مدرس رسمی فیفا گفت: اگر تیم‌های ژاپن، کره، عربستان و استرالیا با همه قوا و با هدف قهرمانی در این مسابقات حضور داشته باشند کار تیم ملی ما برای قهرمانی خیلی سخت است و باید گفت متاسفانه شانس کمی برای ما باقی می‌ماند.

 

اقبالی در ادامه گفت: کی‌روش به خوبی به توانایی تیمی که سالهاست هدایت آن را برعهده دارد واقف است و بهتر از ما می داند با این تیم شاید نتوان با ژاپن و کره فوتبالی پا به پا ارائه داد. لذا بهترین راهکار باقی مانده برای کی‌روش این است که تیمش را با همان شیوه‌ای که مقابل مراکش و اسپانیا به میدان فرستاد روانه زمین کند. یعنی دفاع و ضد حمله. به خصوص که ابزار این نوع بازی هم در تیم ملی ایران وجود دارد.

 

کارشناس فوتبال کشورمان خاطرنشان ساخت: شاید کی‌روش یک تغییر ظاهری در شیوه بازی تیمش بدهد و آن هم این است که خط دفاعی تیمش را قدری به جلو آورده تا منطقه خطر برای دفاع را از دروازه تیمش قدری دور کند. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------