بیرانوند پس از جام ملت ها کجا می‌رود؟



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,بیرانوند
علیرضا بیرانوند و طارق همام 2 بازیکنی هستند که حضورشان در جام ملت‌ها، مسیر حرفه‌ای آن ها را تغییر خواهد داد. 

به گزارش خبرآنلاین؛ فاکس اسپورت آسیا در شرایطی که کمتر از دو هفته به آغاز جام ملت‌های آسیا 2019 در امارات مانده است به معرفی پنج بازیکن موردانتظار  برای درخشش در این مسابقات پرداخته است. ستاره هایی که به واسطه درخشش در این مسابقات می‌توانند حضور در لیگ‌های بزرگ اروپایی را تضمین کنند، اتفاقی که باتوجه به همزمانی مسابقات با بازار نقل و انتقالات زمستانی فوتبال اروپا غیرممکن نخواهد بود.

 

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیسی تیم ملی یکی از 5 بازیکنی است که فاکس اسپورت آسیا درباره او نوشته است: «علیرضا بیرانوند با مهار ضربه پنالتی کریستیانو رونالدو در جام جهانی 2018 روسیه به شهرت رسید. پس از مهار آن پنالتی، او زیر ذره‌بین تیم‌های باشگاهی از آسیا و اروپا قرار گرفته است. با این حال، دروازه‌بان پرسپولیس تا امروز در فوتبال ایران باقی مانده است اما جام ملت‌های آسیا می‌تواند فرصت خوبی برای او باشد تا در ماه ژانویه انتقال بزرگی را رقم بزند. بیرانوند از جام جهانی، فصلی فوق‌العاده را پشت سر گذاشته و توانسته پرسپولیس را به فینال لیگ قهرمانان برساند. جدیدترین باشگاهی که گفته می‌شود به خرید بیرانوند تمایل نشان داده، تیم چایکور ریزه‌ اسپور است که یک پیشنهاد 600 هزار یورویی به پرسپولیس داده است. دروازه‌بان 25 ساله تیم ملی اما در ایتالیا و اوکراین هم مشتریانی دارد و مقصد بعدی او، جذابیت ویژه ای دارد.»

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,بیرانوند

یکی دیگر از پنج بازیکن موردانتظار جام ملت ها از نگاه فاکس اسپورت آسیا، طارق همام است. بازیکن هجومی تیم ملی عراق اولین بازی در پیراهن تیم ملی کشورش را 6 سال پیش در حالی که 22 سال سن داشت انجام داد. او حالا در استقلال بازی می‌کند اما این بازیکن بغدادی امیدوار است که درخشش در جام ملت‌های 2019 به او کمک کند که راهی اروپا شود؛ مانند هم‌تیمی‌اش در تیم ملی عراق، علی عدنان که در سری A ایتالیا بازی می‌کند. طارق اکثر روزهای دوران بازیگری‌اش را در تیم نیروی هوایی عراق سپری کرد و با این تیم دو بار قهرمانAFC‌ کاپ و لیگ عراق شده است. طارق که با 18 سال سن در جام ملت‌های استرالیا تنها 57 دقیقه بازی کرد، در امارات، یکی از مهره‌هایی اصلی تیم ملی کشورش به شمار می‌رود.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------