آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

درخشان: استانکو گفت بعید می‌‎دانم مهدوی‌کیا بازیکن خوبی باشد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,درخشان
سرمربی سابق پرسپولیس از دوران همکاری با استانکوی فقید می‌گوید. 

حمید درخشان در گفتگو با ایلنا در خصوص درگذشت استانکوویچ اظهار داشت: خدا بیامرزدش، یک انسان بسیار خوب، اخلاق‌مدار و با شخصیت بود که سعه‌ صدر زیادی داشت و خیلی صبور بود. او خدمات زیادی به فوتبال ایران و پرسپولیس داشت و آن زمان بازیکنان زیادی معرفی کرد که به تیم‌های اروپایی رفتند و لژیونر شدند. واقعاً متاثر شدم که از دنیا رفت و خدا بیامرزدش.

 

وی با نقل یک خاطره از استانکو گفت: زمانی که در پرسپولیس بودیم یک بازی در تبریز داشتیم و به این شهر سفر کردیم. یک رستورانی در تبریز می‌شناختم و قرار بود به آنجا برویم. از ظاهر رستوران خوشش نیامد و به من گفت اینجا خوب نیست و برویم جای دیگر ولی گفتم شما بیا اگر خوشت نیامد مسئولیتش با من. خلاصه رفتیم و وقتی طعم کباب را چشید گفت: perfect، very very goood. بعد از بازی من را کنار کشید و گفت بیا تا قبل از خروج از تبریز یک بار دیگر به آن رستوران برویم.

 

مربی سابق پرسپولیس در ادامه گفت: یک خاطره دیگر هم مربوط به زمانی بود که مهدوی‌کیا را تازه به پرسپولیس برده بودم. من بازی‌های مهدی را زیر نظر داشتم و می‌دانستم چه توانایی‌هایی دارد ولی در جلسه تمرینی نتوانست خودش را آنطور که باید و شاید نشان دهد و استانکو گفت بعید می‌دانم او بازیکن خوبی باشد و من به او گفتم بازی‌اش بده پشیمان نمی‌شوی. هنگام بازی وقتی عملکرد مهدوی‌کیا را دید گفت: excellent و خیلی از بازی او خوشش آمد.

 

درخشان در مورد برگزاری مراسمی برای استانکو در ایران خاطرنشان کرد: اطلاعی ندارم ولی به نظرم باشگاه پرسپولیس باید برای او مراسمی ترتیب دهد و برایش یادبود برگزار کند. امیدوارم این اتفاق بیافتد.

 

وی در پایان در مورد تیم ملی گفت: در این مورد به اندازه کافی صحبت شده و الان وقت حمایت است. امیدوارم در جام ملت‌ها موفق شوند.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------