آذری : باید در فدراسیون یک اتاق اجاره کنم/ کمیته داوران به ما بدهکار است



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , آذری
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه بعد از بازی با نفت مسجدسلیمان از او گزارش کذبی برای فدراسیون فوتبال ارسال شده است، گفت: به خاطر احضاریه‌های متعدد باید یک اتاق در فدراسیون اجاره کنم! 

سعید آذری در گفتگو با  مهر، از احضار مجددش به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خبر داد و تاکید کرد برای سهولت کار یک اتاق در فدراسیون فوتبال اجاره کند! وی همچنین به شائبه برکناری اش در نیم فصل واکنش نشان داد و گفت: هیچ فشاری روی من قرار ندارد.

 

مشروح گفتگوی آذری با مهر در ادامه می آید:

 

* برنامه آماده سازی و تقویت ذوب آهن در تعطیلات نیم فصل به کجا رسید؟ 

- سعید آذری: تمرینات تیم از پنجشنبه شروع شده است. برنامه های آماده سازی تیم روی تمرینات آمادگی جسمانی متمرکز است و شامل کارهای استقامتی و نیمه استقامتی می شود. البته کار با توپ هم داریم. امیدواریم در نیم فصل دوم، نتایج نیم فصل اول را جبران کنیم. امروز هم جلسه ای با علیرضا منصوریان خواهیم داشت تا اگر نیاز باشد، نفرات مدنظر برای تقویت تیم را مشخص کنیم.

 

* برای پشت سر گذاشتن افت روحی بازیکنان که در نیم فصل اول ایجاد شده است، چه برنامه ای دارید؟

- خیلی از تیم ها در دنیا دچار نوسان می شوند. ما ۵ سال در اوج بودیم و اتفاقاتی که امسال افتاد، ناخواسته بود. هر تیمی ممکن است با افت مواجه شود ولی یک عده فرصت طلب و غرض ورز دنبال این هستند که ما یک نیم فصل دچار افت شویم. آنها ۵ سال موفقیت ما را نمی بینند. با کمک خدا و حمایت مدیران عالیرتبه کارخانه، اعضای هیات مدیره کارخانه و مسئولان باشگاه و همچنین حمایت هواداران واقعی از این شرایط خارج خواهیم شد.

 

* به نظر می رسد فشار زیادی روی شما وجود دارد. حتی شائباتی از رایزنی برای برکناری شما از مدیرعاملی باشگاه ذوب آهن مطرح شده است.

- هیچ فشاری روی من نیست. من فشارها را روی زمین گذاشته ام. وقتی وزنه می زدم (اشاره به دوران وزنه برداری) آن موقع روی من فشار بود. خدا را شکر هیات مدیره و مدیرعامل کارخانه حمایت لازم را از ما دارند. هیچ وقت نگران نبوده و نیستم. با یک نیم فصل فراز و نشیب زیر فشار قرار نمی گیرم.درست است که نتایج تیم خوب نبوده ولی بنده از این بابت عذرخواهی می کنم. همانطور که گفتم هیچ فشاری روی من نیست و دست ذوب آهن هم برای تغییر باز است.

 

* آیا محمدرضا خلعتبری گزینه مدنظر ذوب آهن برای تقویت در نیم فصل است؟

- هیچ صحبتی در زمینه جذب بازیکن جدید نداشته ایم. شیرینی فوتبال همین حاشیه ها و گمانه زنی هایی است که در نقل و انتقالات مطرح می شود ولی وقتی مسابقات شروع می شود، واقعیت ها چیز دیگری است. امروز اولین جلسه رسمی خود را با علیرضا منصوریان برای نقل و انتقالات خواهیم داشت.

 

* مرتضی تبریزی چطور. این بازیکن در لیست علیرضا منصوریان قرار دارد؟

- فکر نمی کنم تبریزی بتواند از استقلال جدا شود چون بازیکن امکان جابجایی سه تیم در یک فصل را ندارد مگر اینکه او به یک باشگاه خارجی برود. باشگاه های داخلی باید فکر جذب تبریزی را از سرشان بیرون کنند.

 

* ماجرای احضار مجدد شما به کمیته انضباطی چیست؟

- بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان یکبار برای مصاحبه ای که درباره داوری داشتم، احضار شدم. مجددا احضاریه ای آمده است مبنی بر اینکه بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان وارد زمین شده ام. فکر می کنم باید در فدراسیون فوتبال یک اتاق اجاره کنم. اینکه مرتب به تهران بیایم و برگردم هم خودم را خسته می کند و هم دوستان فدراسیون را!

 

* بعد از این بازی چه اتفاقی افتاد؟

- بازی ذوب آهن با نفت شاه بیت غزل اشتباهات داوری بود. بعد از پایان بازی، بازیکنان هر دو تیم از داور عصبانی بودند و می خواستند سمت او بروند. بنده هم کنار زمین بودم که آقای انوری نماینده فدراسیون آمد. به ایشان گفتم با داور صحبت کنید که در این شرایط با کسی بحث نکند. من آقای انوری را هُل دادم ولی او گفت "به من دست نزن؛ شما یک نفره فوتبال ایران را به هم ریخته ای". در پاسخ به آقای انوری گفتم شما فوتبال را با این داوری ها به هم ریخته اید یا من؟

 

بعد از بازی هم یک تعداد هوادار عصبانی ذوب آهن ورزشگاه را ترک نکرده بودند. چون نیروی انتظامی زودتر ورزشگاه را ترک کرده بود، شخصا ماندم تا مشکلی برای داوران ایجاد نشود. حتی داوران را با اتومبیل شخصی خودمان از ورزشگاه بیرون بردیم. حالا بدهکار هم شده ایم. این اولین بار نیست. بنده هر موقع که لازم باشد پاسخگو هستم. اینکه گزارش کذب به فدراسیون بفرستند و بگویند آذری با لباس شخصی وارد زمین شد، نخ نما شده است. همه مرا می شناسند. حتی در تمرینات هم با لباس شخصی وارد زمین چمن نمی شوم چون حد و حدود خودم را می دانم. همه دیدند داوری ها در نیم فصل چه بلایی سر ذوب آهن آورد. اینکه بخواهند افکار عمومی را با این اقدامات تحت تاثیر قرار بدهند، درست نیست.

 

* این فصل چند بار به کمیته داوران و انضباطی احضار شده اید؟

- از بس این فصل برایم احضاریه آمده است، شرطی شده ام. اگر هفت روز یکبار برایم احضاریه نیاید، هفته ام هفته نمی شود! آمادگی پاسخگویی را دارم و از حق و حقوق خودم و مجموعه ای که در آن هستم دفاع می کنم. کمیته داوران به ما بدهکار است و نمی تواند این بدهی را با این احضاریه ها صاف کند.

 

* امید نمازی سرمربی سابق ذوب آهن همچنان از تیم شما افشاگری و هر از گاهی، پست هایی در اینستاگرام منتشر می کند. آیا پاسخی به صحبت های نمازی دارید؟

- من درباره گذشته هیچ حرفی ندارم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------