آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

تمدید مدت زمان تحقیق و تفحص از پرسپولیس و استقلال



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,پرسپولیس و استقلال
به گفته نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس، مدت زمان ۶ ماهه تعیین شده برای تحقیق و تفحص از پرسپولیس و استقلال به دلیل حاصل نشدن نتیجه‎ای مشخص، تمدید خواهد شد. 

به گزارش مهر، در مصوبه نمایندگان مجلس برای تحقیق و تفحص از دو تیم پرسپولیس و استقلال تاکید شده بود که بعد از تشکیل کمیته ویژه این کار، ظرف مدت زمان ۶ ماه نتیجه تحقیق و تفحص در صحن علنی مجلس اعلام شود این درحالی است که تا به امروز بررسی های انجام شده به جمع بندی نرسیده و همین مسئله طرح تمدید مدت زمان قید شده را موجب شده است. 

 

نمایندگان مجلس شورای اسلامی ۲۲ خردادماه با طرح تحقیق و تفحص از پرسپولیس و استقلال موافقت کردند. نیمه تیرماه ترکیب کمیته تحقیق و تفحص از سرخابی ها هم متشکل از  ۹ نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی به عنوان کمیسیون اصلی همراه با ۵ نفر از درخواست کنندگان تحقیق و تفحص و یک نفر از میان نمایندگان خارج از کمیسیون فرهنگی مشخص و معرفی شد سپس با تعیین اعضای هیات رئیسه، تحقیق و تفحص به صورت رسمی آغاز شد.

 

تا به امروز و بر اساس مستندات دریافتی، بررسی های زیادی برای تحقیق و تفحص انجام شده که هنوز هیچ یک به جمع بندی نرسیده، این در حالی است که مدت زمان ۶ ماهه تعیین شده رو به اتمام است و همین مسئله نیاز به تمدید این بازه زمانی را موجب شده است. 

 

علی اصغر یوسف نژاد از اعضای کمیته تحقیق و تفحص از پرسپولیس و استقلال و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تاکید بر این موضوع گفت: تحقیق و تفحص از پرسپولیس و استقلال بسیار گسترده است به خصوص اینکه مربوط به یک بازه زمانی ۱۰ ساله از سال ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۶ است و ابعاد مختلفی در زمینه های مالی، حقوقی و قراردادها را در بر می گیرد. 

 

وی ادامه داد: تا به امروز با همکاری دو باشگاه و وزارت ورزش کارهای مقدماتی مانند تهیه اسناد مورد نیاز و گفتگو با برخی افراد انجام شده اما هنوز به نتیجه مشخص و واضحی نرسیده ایم. همان طور که گفتم ابعاد تحقیق و تفحص بسیار وسیع است و اینکه خیلی زود در مورد آن به نتیجه قطعی برسیم، امکان پذیر نیست. 

 

نایب رئیس فراکسیون ورزش با بیان اینکه مدت زمان ۶ ماهه تعیین شده برای تحقیق و تفحص از پرسپولیس و استقلال به تمدید نیاز دارد، گفت: این موضوع باید به صورت رسمی از طرف کمیته تحقیق و تفحص به هیات رئیسه مجلس پیشنهاد شود. البته هنوز این کار انجام نشده اما با توجه به اینکه چند روز بیشتر به مدت زمان ۶ ماهه تعیین شده باقی نمانده و نتیجه مشخصی هم از بررسی ها حاصل نشده است، باید این پیشنهاد مطرح شود تا بتوانیم پیگیری ها را قانونمند ادامه دهیم. 

 

به گزارش مهر، پیش از این نیز محمدصادق طباطبایی نژاد رئیس کمیته تحقیق و تفحص از سرخابی ها در پاسخ به این پرسش که «تحقیق و تفحص از پرسپولیس و استقلال به کجا رسید؟»، تاکید کرده بود که هنوز جمع بندی های لازم حاصل نشده است. 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------