هومن افاضلی: تیم ملی حداقل باید به فینال جام ملت‌های آسیا صعود کند/ از لحاظ فردی جزو بهترین‌ها هستیم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , هومن افاضلی
هومن افاضلی، مربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد که شاگردان کارلوس کی‌روش حداقل باید به فینال جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا صعود کنند. 

هومن افاضلی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به وضعیت تیم ملی در آستانه جام ملت‌های 2019 آسیا و ارزیابی‌اش درباره این تیم اظهار داشت: این تیم از لحاظ فردی یکی از بهترین تیم‌های ملی ماست که بعد از انقلاب دیده‌ایم. تعداد زیادی از بازیکنان در خارج از ایران بازی می‌کنند و مسئله مهم این است که ما تیم جوانی داریم، ولی اکثر بازیکنان باتجربه هستند و با بازی در تورنمنت‌های مهم آشنایی دارند، از طرفی ما تا مرحله نیمه‌نهایی هم با هیچ‌کدام از تیم‌های بزرگ بازی نمی‌کنیم و در آن سوی جدول یکی از تیم‌های بزرگ حذف خواهد شد. این شرایط هم طبیعتاً به‌سود ما خواهد شد.

 

وی درباره اینکه آیا توقع مردم و رسانه‌ها از تیم ملی برای قهرمان شدن، منطقی است یا خیر، تأکید کرد: همان‌طور که گفتم تیم ملی تا مرحله نیمه‌نهایی رنگ هیچ تیم بزرگی را نمی‌بیند، با این شرایط ما نباید در نیمه‌نهایی یک بازی سخت را ببریم و به فینال برسیم؟ به‌نظر من تیم ملی حداقل باید به فینال جام ملت‌های آسیا صعود کند. ما در یکی از سه کمپ برتر دنیا اردو زدیم و مراحل آماده‌سازی تیم ملی هم خیلی خوب پیش رفت. در مورد بازی‌های دوستانه هم باید بگویم که خودمان دوست نداریم با تیم‌های قوی و بزرگ بازی کنیم.

 

مربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به این پرسش که اصلی‌ترین رقیب ایران چه تیمی است، گفت: تیم‌هایی مثل کره جنوبی، ژاپن و  استرالیا رقیبان سنتی ایران هستند و چند تیم دیگر هم می‌توانند به موفقیت در این جام امیدوار باشند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------