آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

استقلالی‌ها بدانند فرهاد مجیدی دستیار شفر است نه آلترناتیو او



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
پیشکسوت آبیها بیان داشت: حضور در کادر فنی استقلال بهترین فرصت برای مجیدی است که در کنار شفر کار یاد بگیرد و هواداران بدانند که فرهاد فقط دستیار شفر است. 

محمد نوری در گفتگو با  مهر اظهار داشت: ورود فرهاد مجیدی به کادر فنی استقلال را به فال نیک گرفته و امیدوارم این موضوع باعث یک وفاق کامل بین همه استقلالی‌ها شود. فرهاد از سرمایه‌های باشگاه استقلال است و از محبوبیت خاصی بین هواداران برخوردار است. او تازه اول راهش در مربیگری است و من به نوبه خودم خوشحالم آغاز راه مربیگری او از تیمی بوده که به آن تعلق دارد.

 

وی افزود: هواداران استقلال از امروز وظیفه سنگین تری در قبال تیم شان دارند و باید در وهله اول از فرهاد مجیدی بعنوان یکی از سرمایه‌های تیم شان مراقبت کرده و باعث نشوند تا شفر هم تحت الشعاع محبوبیت زیاد مجیدی قرار گیرد.

 

پیشکسوت آبی‌ها در ادامه بیان داشت: البته حضور مجیدی در استقلال اتفاق خیلی خوبی است اما باید اذعان داشت که تیم در این برهه زمانی بیشتر از مربی به بازیکن نیاز داشت. امیدوارم نقل و انتقالات در حاشیه اضافه شدن مجیدی به کادر فنی کمرنگ نشود. چون ابزار اصلی هر تیمی برای موفقیت بازیکن است و ما می‌دانیم که این تیم بیش از هر چیزی به بازیکن نیاز دارد.

 

نوری خاطرنشان ساخت: هواداران باید این را بدانند فرهاد مجیدی تنها دستیار شفر است و به استقلال نیامده تا آلترناتیو او باشد. امیدوارم این تیم از همان هفته‌های نخست نتایج لازم را بگیرد اما در غیر اینصورت نباید به خاطر حضور فرهاد روی نیمکت، عرصه بر شفر تنگ شود. حضور روی نیمکت استقلال بهترین فرصت برای تجربه اندوزی فرهاد مجیدی است. به خصوص که کنار یک مربی کاربلند مثل شفر این اتفاق برای او افتاده است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------