فرهاد مجیدی در استقلال مثل کریم باقری در پرسپولیس



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,فرهاد مجیدی
فرهاد مجیدی در کادر فنی استقلال می‌تواند همان نقشی را داشته باشد که سالهاست کریم باقری در پرسپولیس دارد. 

به گزارش مهر، از مدتها پیش خلاء یک مربی جوان از جنس استقلال که از نظر سنی نزدیک به بازیکنان باشد و بتواند یک رابط خوب بین کادر فنی و بازیکنان باشد در کادر فنی آبی‌ها احساس می شد. بسیاری از کارشناسان و پیشکسوتان استقلال به این موضوع اشاره داشته و حتی کریم باقری را روی نیمکت پرسپولیس نمونه ای برای این منظور می‌دانستند.

 

بسیاری از منتقدان استقلال فقدان چنین فردی را روی نیمکت این تیم یک نقص می دانستند و بارها برای رفع آن پیشنهاداتی هم داده بودند.

 

اخیرا و با اعلام امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال، فرهاد مجیدی کاپیتان سالهای نه چندان دور آبیها بعنوان دستیار شفر به کادر فنی تزریق شد و گفته می شود وی کارش را از اردوی قطر با حضور در تمرین این تیم آغاز می کند.

 

مدیران مجموعه استقلال با این انتخاب نشان دادند پیشنهادات و انتقادات را می بینند و مشورت پذیر هستند. آنها فرهاد مجیدی را انتخاب کردند تا با الگو برداری از رقیب سنتی شان، وی همان نقشی را کنار شفر ایفا کند که کریم باقری سالها در کنار برانکو آن را ایفا می کند. 

 

مدیران استقلال انتخاب خود را به درستی انجام دادند و از حالا به بعد نوبت فرهاد مجیدی است که توانایی هایش را در این تیم نشان داده و نقش مهمی که قرار است در این تیم داشته باشد را در چارچوب شرح وظایفش ایفا نماید. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------