آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

شکوری:اینفانتینو هم با دایی عکس‌یادگاری بگیرد عجیب نیست،من که هیچ



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,شکوری
ابراهیم شکوری می‌گوید علی دایی افتخار فوتبال ایران و جهان است و اینفانتینو هم اگر با او عکس یادگاری بگیرد ، یا از او عکس بگیرد اصلا اتفاقی نیست که باعث تعحب کسی باشد. 

به گزارش خبرآنلاین؛ شب گذشته و در حاشیه مراسم افتتاحیه جام ملتهای آسیا، عکسی از علی دایی و ابراهیم شکوری در فضای مجازی منتشر شد که حواشی جالبی به وجود آورد. تصویری از حاشیه افتتاحیه جام ملتها منتشر شد که ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال پس از پایان بازی در حال عکاسی از علی دایی است(اینجا بخوانید).

 

ابراهیم شکوری مدافع اسبق پرسپولیس و سایپا که مدتی است در فدراسیون حضور پیدا کرده . او که بعد از دعوای علی خطیر با دستیار کی روش ، به فدراسیون فوتبال آمد و شد معاون دبیرکل ، بعد از اینکه محمدرضا ساکت به خاطر بازنشستگی ، از این سمت کنار گذاشته ، شد با حکم تاج سرپرست امور دبیرکلی فدراسیون فوتبال شد. سرپرستی برای پست مهمی که باید یکی از تاریخی ترین مجامع فوتبال ایران در تاریخش را روز 19 دی ماه برگزار می شود. 

 

مجمعی که باید تکلیف بازنشسته های فدراسیون را معین کند. اینکه گفته شده علی کفاشیان و سایر بازنشسته های فدراسیون فوتبال در این مجمع استعفا می دهند و می روند تا مشکل قانونی فوتبال برای استفاده از آنها حل شود. البته ابراهیم شکوری که نمی تواند سرپرست دائم فدراسیون فوتبال باشد چون سابقه مدیریتی قبلی برای رسیدن به این پست را ندارد و از نظر قانونی برای دبیرکل شدن مشکل دارد اما خیلی مهم است که این مجمع را بدون جنجال و بدون ایجاد خطر تعلیق برای فوتبال ملی ایران برگزار کند. 

 

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در گفت و گو با خبرآنلاین درباره این مجمع درحالی که خودش در فاصله 48 ساعت به برگزاری اش ایران نیست ، گفت: «من برای افتتاحیه به امارات دعوت شده بودم و فردا به ایران برمی گردم تا مجمع را در تاریخ نوزدهم دی برگزار کنیم. امیدوارم که این مجمع بر اساس نظم و به خوبی برگزار شود.»

 

شکوری اما برای عکسی که از علی دایی در افتتاحیه جام ملتهای آسیا گرفت به سوژه رسانه ای بدل شد. این مدیر جوان متهم شد که حرمت جایگاه دبیرکلی فدراسیون را نگه نداشته که بلند شده و از علی دایی عکس یادگاری گرفته است. اما ماجرا این است که اگرچه ابراهیم که حالا دکتری مدیریت ورزش دارد و در جایگاه رسمی دبیرکلی فوتبال ایران به مراسم افتتاحیه جام ملتها رفته بود ، همچنان برای علی دایی همان «ابی شکوری» سایپا ،پرسپولیس و تیم ملی است.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,شکوری

شاگردی که دایی او را در دفاع چپ پرسپولیس بازی می داد. رابطه علی دایی با شاگردانش همچنان مثل سابق است و فرقی نمی کند آن شاگرد در حال حاضر دبیرکل فدراسیون فوتبال باشد. علی دایی از شکوری خواست تا از او عکسی بگیرد و پس از نگاه کردن عکس دوباره او را فرستاد تا عکس دیگر بگیرد.

 

شاید دایی فراموش کرده بود شکوری حاضر در مراسم افتتاحیه دبیرکل فدراسیون فوتبال است نه "ابی شکوری" پرسپولیس. ابراهیم شکوری اما از اینکه از علی دایی عکس گرفته باشد و این کار را دوباره تکرار کرده باشد و این رفتارش در رسانه ها نقد شود ، اصلا ناراحت به نظر نمی رسد چون او ماجرا را همچنان از زاویه استاد و شاگردی می بیند و به خبرآنلاین می گوید:« روز گذشته هم علی دایی و مهدوی کیا دو اسطوره فوتبال ایران و جهان در این مراسم حضور داشتند.من نمی خواهم به این مسئله خیلی بپردازم اما می گویم علی دایی این قدر چهره سرشناسی در فوتبال دنیاست که اگر رئیس فیفا هم از او عکس بگیرد اصلا اتفاق عجیبی نیست. علی دایی علاوه بر اینکه کاپیتان و مربی من بوده، آقای گل فوتبال جهان است و یک شخصیت بین المللی دارد. او رکورد دار گلزنی در رده ملی است و حتی اگر اینفانتینو هم بخواهد با او عکس بگیرد جای تعجب ندارد چه برسد به من.»

 

شکوری ادامه داد:« علی دایی شخصیتی متفاوت و کاریزماتیکی دارد و یکی از مفاخر فوتبال محسوب می شود. من نمی خواهم درباره این مسایل خیلی صحبت کنم اما حضور در کنار او یک افتخار محسوب می شود.»

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------