آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

کی روش به بازیکنان تیم‌ملی: فکر کنید امشب آخرین بازی عمر شماست



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
سرمربی تیم‌ملی استاد مسایل روانی است و می‌داند چطور بازیکنانش را تهییج کند. 

فقط چند ساعت تا اولین بازی ایران در جام ملت‌های امارات باقی مانده است. ایران قرار است از ساعت 19:30 دقیقه مقابل یمن قرار بگیرد. صبح امروز بازیکنان مطابق روزهای گذشته ساعت 9 صبح از خواب بیدار شدند و صبحانه خوردند. بعد استراحت کوتاهی داشتند و عازم سالن شدند تا با رول ها کار کنند. یک تمرین سبک و بعد دوباره بازگشت به اتاق. هر چند در ایران خیلی ها تصور می کنند یمن حریف ساده ای است ولی کی روش به بازیکنان فهمانده که این تیم می تواند خطرناک باشد و حتی بلایی را سر تیم ملی بیاورد که اردن سر استرالیا آورد. کی روش در جلسه فنی به بازیکنان تیم ملی گفته است: «برای ما فرقی ندارد با برزیل بازی داریم یا با یک کوچک آسیایی. در هر دو صورت باید تمام توان خود را در زمین بگذاریم.»

 

قبل از کی روش معمولا یک اتفاق بد در فوتبال ایران می افتاد. دست کم گرفتن حریف در چند دهه گذشته بارها و بارها به تیم ملی آسیب جدی زد ولی با حضور کی روش دیگر چیزی به نام حریف ضعیف برای ایران وجود ندارد.

 

همه بازیکنان تیم ملی می گویند باید تیم ملی ایران از همین بازی اول با قدرت تمام ظاهر شود و برای رقبای خود خط و نشان بکشد. البته تاکید کی روش همواره به بازیکنان این است که باید به دور از غرور، فروتنی خود را به رقبا نشان دهیم. کی روش همواره از احترام حرف می زند و می گوید بازیکنان تیم ملی حتی اجازه ندارند در زمین مسابقه کاری کنند که بی احترامی به حریف تلقی شود. اشکان دژاگه ستاره تیم ملی درباره شروع ایران در امارات می گوید: «چیزی که می دانیم این است که باید از همان بازی اول قدرت خود را نشان دهیم. می خواهیم از همان بازی اول با تمام قدرت در زمین مسابقه حاضر شویم.»

 

این را سامان قدوس هم می گوید. وقتی از سامان در این باره سوال می پرسیم جواب می دهد: «برای ما خیلی مهم است که از همین بازی اول بتوانیم قدرت مان را نشان دهیم.» این نظر کل بازیکنان تیم ملی است. از علیرضا جهانبخش که بیرون است بگیرید تا بیرانوند که قرار است درون دروازه بایستد. کی روش یک موضوع جالب را هم در تیم ملی جا انداخته است. او به بازیکنان گفته فکر کنید این آخرین بازی عمر شماست!

 

خبرآنلاین /سعید اکبری 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------