سردرد تازه کی‌روش؛ جهانبخش به جای کدام بازیکن؟



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,کی‌روش
بنا براعلام کارلوس کی روش پیش از شروع جام ملت های آسیا علیرضا جهانبخش با توجه به نظر کادر پزشکی در بازی با یمن قادر به همراهی ایران نخواهد بود اما در بازی با ویتنام می تواند برای تیم ملی به میدان بیاید.

 به  گزارش ورزش سه،علیرضا که پیش از این در همه بازی های تیم ملی یکی از مهره های ثابت کارلوس کی روش بوده حالا برای ورود به ترکیب ثابت تیم ملی با چالش مواجه شده است. او به جای کدام بازیکن؟

 

تیم ملی در بازی با یمن با سیستم 1-4-1-4 بازی کرد که البته این سیستم متغیر بود. اگر علیرضا جهانبخش می توانست در این بازی به میدان بیاید باید به جای مهدی ترابی بازی می کرد. بازیکنی که در بازی با یمن ارایه گر بازی خوبی بود و طبیعی است کارلوس کی روش مزد بازی خوب او را با بازی دادن مقابل ویتنام بدهد! در چنین شرایطی علیرضا باید از روی نیمکت بازی را دنبال کند و درادامه به عنوان مهره جانشین وارد میدان شود. به خصوص که پیش بینی می شود در این بازی هم تیم ملی با نتیجه خوبی در نیمه دوم بازی را اداره کند.

 

علیرضا به بازی در جناح راست خط هافبک به عنوان هافبک راست و بال راست عادت کرده است. همان طور که وحید امیری هم این نقش را در جناح چپ ایفاء می کند. اما دیگر مهره های تهاجمی تیم ملی از جمله مهدی طارمی از انعطاف پذیری بالایی برخوردار هستند و می توانند در پست های غیر تخصصی هم بازی کنند.

 

سردردهای کی روش برای چنیش تیم اصلی در امارات هم همراه او خواهد بود به این دلیل که کارلوس کی روش یک تیم خوب در داخل زمین دارد و یک تیم خوب روی نیمکت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------