آماری فوق‌العاده از شروع جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,جام ملت‌های آسیا
میانگین تعداد گل‌ها در پایان دور اول رقابت‌های جام ملت‌های آسیا میانگین بسیار خوبی است که حکایت از پرگل بودن بازی‌ها و هجومی بودن تیم‌ها دارد. 

به گزارش خبرآنلاین؛ شب گذشته تیم‌های قطر و لبنان آخرین دیدار دور اول مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا این دوره را برگزار کردند. دیداری که با نتیجه ۲-۰ به سود قطری‌ها به پایان رسید. با این ۲ گلی که میزبان جام‌جهانی ۲۰۲۲ در بازی شب گذشته به ثمر رساند، تعداد گل‌های دور اول مرحله گروهی به عدد ۳۶ رسید. بعد از برگزاری ۱۲ بازی دور اول این تعداد گل یعنی میانگین ۳ گل برای هر بازی که در نوع خود آمار فوق‌العاده‌ای است.

 

البته باید توجه داشت که این دوره بازی‌ها با ۸ تیم بیشتر نسبت به دوره‌های قبلی برگزار می‌شود و این نکته مهمی در رابطه با میانگین گل‌هاست. اما وقتی به تعداد گل‌ها در پایان دور اول گروهی دوره قبلی نگاه می‌کنیم به اختلافی ۱۶ گله می‌رسیم. سال ۲۰۱۵ دور اول مرحله گروهی با ۲۰ گل به پایان رسید. با این حال افزایش تعداد بازی‌های دور اول از عدد ۸ به ۱۲ با افزایش ۱۶ گله همراه بوده و این یعنی به ازای هر ۲ بازی ۲ گل. آماری که شاید یک دلیل برای حساب ویژه باز کردن روی ادامه تورنمنت است. تورنمنتی که از ابتدا انتقادهای زیادی به کیفیت آن شده اما در آمار فعلا دست کمی از یک تورنمنت فوق‌العاده ندارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------