تکلیف کی‌روش و کلمبیا نهایتا فردا مشخص می‌شود



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,کارلوس کی‌روش
فدراسیون فوتبال کلمبیا ظرف امروز (دوشنبه) یا فردا سرمربی تیم ملی کشورش را انتخاب می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از مارکا، حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال کلمبیا تقریبا قطعی شده است و آن‌ها امروز (دوشنبه) یا نهایتا فردا سرمربی تیم ملی این کشور را مشخص خواهند کرد. ظاهرا این فدراسیون گزینه نهایی خود را پیدا کرده است.

 

سرمربی پرتغالی هدایت این کشور را در فوریه بر عهده خواهد گرفت. کی‌روش که هدایت تیم ملی فوتبال ایران را در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ بر عهده دارد پس از این رقابت‌ها هدایت کلمبیا را بر عهده خواهد گرفت. او کوپا آمه ریکا را در تابستان آینده پیش رو خواهد داشت. نخستین تجربه مربی گری‌اش در بازی‌های دوستانه مارس خواهد بود. هنوز حریفان کلمبیا در این بازی‌ها به طور قطعی مشخص نشده است اما یکی از آن‌ها به احتمال فراوان تیم ملی ژاپن خواهد بود.

 

خورخه انریکه ولس یکی از اعضای کمیته فوتبال کلمبیا اعلام کرد: کی‌روش یکی از گزینه‌های مورد نظر ما برای هدایت تیم ملی است. ما با او صحبت کرده‌ایم و آن را پنهان نمی‌کنیم.

 

ولس در ادامه اظهار کرد: با سرمربی پرتغالی ابتدا در پرتغال و سپس در سانتیاگو برنابئو در جریان فینال برگشت کوپا لیبرتادورس صحبت کردیم.

 

او در مورد امضای قرارداد با سرمربی پرتغالی گفت: احتمال اینکه سرمربی پرتغالی هدایت تیم ملی کشورمان را بر عهده بگیرد زیاد است اما تا آخر امروز صبر می‌کنیم چون پنج تا شش گزینه دیگر نیز وجود دارند. رامون خسورون (رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا) کسی است که در این رابطه تصمیم گیری می‌کند و مطمئنا او بهترین گزینه را انتخاب خواهد کرد.

 

ولس در پایان اظهار کرد: امیدوار هستیم در هفته‌ نخست فوریه نام سرمربی جدید را به صورت رسمی اعلام کنیم. این اتفاق پس از جام ملت‌های آسیا رخ خواهد داد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------