لیکنز: چوب جادویی ندارم/ مربی سخت‌گیری هستم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , لیکنز
جلسه معارفه جرج لیکنز سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور برگزار شد. لیکنز گفت: چوب جادویی ندارم و موفقیت با کار و تمرین به دست می‌آید. 

به گزارش مهر، جلسه معارفه جرج لیکنز به‌عنوان سرمربی جدید تراکتورسازی، پیش از ظهر امروز با حضور بازیکنان و سایر اعضای تیم فوتبال تراکتورسازی برگزار شد.

 

لیکنز در مراسم معارفه کادر فنی جدید با ابراز خرسندی از حضور در تبریز و همکاری با باشگاه تراکتورسازی، بیان داشت: همیشه سعی می‌کنم دید مثبتی به انسان‌ها و محیط داشته باشم ولی بااین‌حال، صداقت و انسانیت و حفظ احترام برایم در اولویت است.

 

سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور، با تأکید بر اینکه نباید از اشتباه ترسید و سرخورده شد، افزود: یک اشتباه را نباید دوباره تکرار کرد. همواره بر این باور بوده‌ام که در تمامی تیم‌هایی که فعالیت داشته‌ام، بردی کسب نکرده‌ام و بردها حاصل تلاش بازیکنان بوده و مسئولیت باخت‌ها بر عهده من است، بر همین اساس به توانمندی بازیکنان و اعضای تیمم یقین دارم.

 

جرج لیکنز با بیان اینکه موفقیت گام‌به‌گام به دست می‌آید، خاطرنشان کرد: من چوب جادو ندارم که در یک‌لحظه همه مشکلات و مسائل را حل کنم. صرفاً با خواستن توأم با کار می‌توان به موفقیت رسید و به بیانی دیگر باید در کنار هم موفقیت را معنی کنیم.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه در بدو ورود به تبریز از شور و هیجان هواداران به وجد آمده است، اظهار داشت: من در عین شوخ‌طبعی، در رسیدن به اهداف تیمم مصمم و سخت‌گیر هستم. آنچه در ابتدای امر من را برای حضور در تراکتور ترغیب کرد، روحیه جاه‌طلبی مالک باشگاه بود که همواره خواستار پیروزی و موفقیت است.

 

سرمربی جدید سرخ‌پوشان در پایان اظهاراتش خواستار همراهی اعضای تیم برای اجرای برنامه‌های مدنظر شد و تصریح کرد: از زحمات سرمربیان قبلی تشکر می‌کنم. به‌هیچ‌عنوان دوست ندارم پیش من از فردی بدگویی کنید. همان‌طور که گفتم انسانیت و حفظ احترام برایم اهمیت ویژه دارد و در درون تیم نیز باید هوای همدیگر را داشته باشید.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------