چرا ایگواین با رئیس شورای ورزش عربستان عکس نینداخت؟



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,گونسالو ایگواین
سرمربی میلان از عملکرد تیمش برابر یوونتوس با وجود شکست در این دیدار راضی است. او از از دلیل نیمکت نشینی ایگواین هم سخن به میان آورد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از مدیاست، میلان در دیدار برابر یوونتوس با یک گل تن به شکست داد تا از بالا بردن جام قهرمانی در سوپر جام بازماند. گتوزو، سرمربی روسونری بعد از بازی گفت‌: باید به تیم به خاطر این بازی خوبی که به نمایش گذاشت تبریک بگویم. درباره اخراج فرانک کسیه باید بگویم که عادلانه بود. تنها نگرانی من شیوه به کارگیری تکنولوژی VAR است. ما یک آفساید داشتیم و بلافاصله پرچم بالا برده شد اما در آفساید یوونتوس اجازه دادند تا بازیکن ضربه را بزند و تبدیل به گل کند و بعد از آن پرچم بالا برده شد و این واقعا نگران کننده است.

 

او ادامه‌ داد: برابر تیمی بسیار خوب و پر مهره شخصیت و هویت خود را نشان دادیم. متاسفانه چند بازیکن خود را در دیدار برابر جنوا در اختیار نخواهیم داشت.

 

گتوزو درباره قرار نگرفتن ایگواین در ترکیب اصلی، اضافه کرد: او شب گذشته تب داشت و به همین دلیل تنها چند دقیقه می‌توانست بازی کند. شاید شما فکر کنید که شوخی می‌کنم اما کاملا جدی می‌گویم که حتی اجازه ندادم ایگواین در عکس دسته جمعی با رئیس شورای ورزش عربستان شرکت کند چرا که می‌ترسیدیم ویروس و بیماری او در بین دیگر بازیکنان هم سرایت کند.

 

سرمربی میلان در ادامه و در پاسخ به این سوال که این آخرین بازی ایگواین با پیراهن میلان است گفت‌: اجازه دهید فعلا به این سوال پاسخ ندهم. من ۲۵ بازیکن خوب در  اختیار دارم. اجازه دهید ببینیم فردا چه اتفاقی خواهد افتاد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------