مباشری: ما هیچ‌وقت دروغ نگفتیم / برانکو حق ندارد در مورد استقلال صحبت کند



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,هادی مباشری
هادی مباشری معاون اجرایی باشگاه استقلال اعلام کرد که به زودی مشکلات مالی تیم حل خواهد شد و بازیکنان دغدغه‌ای از این بابت نخواهند داشت.

به گزارش ایلنا، هادی مباشری معاون اجرایی باشگاه استقلال اعلام کرد که به زودی مشکلات مالی تیم حل خواهد شد و بازیکنان دغدغه‌ای از این بابت نخواهند داشت. وی همچنین گفت مسایل استقلال ربطی به برانکو و تیم‌های دیگر ندارد. گفت و گوی مباشری با خبرنگار ایلنا را می‌خوانید:

 

مشکل مالی بازیکنان حل شد؟

در تلاش هستیم که این مشکل را حل کنیم. ابتدا می‌خواهیم حواله‌هایی که دست بازیکنان هست را پرداخت کنیم تا خیال‌مان راحت شود.

 

باقی مانده پول مجید حسینی را از ترابوزان اسپور دریافت کردید؟

400 هزار دلار از این پول مانده بود که با توجه به اینکه به دلیل مشکل ارزی که در کشور وجود دارد، نتوانستیم آن پول را دریافت کنیم. آقای خطیر به ترکیه سفر کرد تا بتواند با رایزنی‌هایی که انجام می‌دهد آن را دریافت کند.

 

این روزها نام بازیکنان خارجی زیادی به گوش می‌رسد که مد نظر استقلال است. آیا هنوز با بازیکن خاصی به توافق نرسیدید؟

اینها همه گمانه‌زنی است. نام بازیکنان خارجی را فقط فتحی و شفر می‌دانند. به شما بگویم که بازیکنان خارجی مد نظر ما انتخاب و نهایی شده و تنها مساله باقی مانده مالی است که اگر بتوانیم آن را حل کنیم، این بازیکنان جذب استقلال خواهند شد.

 

یعنی الان شما بازیکنان خارجی‌تان را جذب کرده‌اید؟

تقریبا دو بازیکن نهایی شده‌اند که یکی از آنها در پست مهاجم است اما فقط مساله مالی است که البته این را هم بگویم که در بحث مالی اولویت اول بچه‌هایی هستند که در تیم حضور دارند.

 

بازیکنان استقلال در صفحه مجازی در پستی مشترک مسوولان را دروغگو خطاب کرده‌اند!

ما هیچ‌وقت دروغ نگفته‌ایم و همیشه هم سعی کردیم که اینگونه نباشد. اگر آنها حرفی هم زده‌اند از سر ناراحتی است. پنج شبانه روز است که داریم تلاش می‌کنیم تا مشکلات مالی را حل کنیم. آنها فرزندان و سرمایه‌های استقلال هستند و تمام پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم که مشکل‌شان را هرچه زودتر حل کنیم.

 

بازیکنان استقلال گفته‌اند ما را به هوای سرد و بارانی آنتالیا آورده‌اند.

ما پیش‌بینی بارندگی را کرده بودیم. یک روز قرار بود هوا در آنجا بارانی باشد. حتی شما دیدید که دو روز پیش بازیکنان با لباس آستین کوتاه در حال تردد بودند.

 

برانکو هم در مصاحبه‌ای گفته هوای آنتالیا نسبت به قطر سرد و بارانی بوده است.

او و هیچ مربی دیگری حق دخالت در مسایل استقلال را ندارند. بهتر است که او راجع به تیم خودش صحبت کند. همان‌طور که ما راجع به تیم حریف صحبتی نمی‌کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------